Genmab — Maj 2014
-
160 så køber jeg op
-
Spørgsmålet er bare om det her vil påvirke CLL salget .... Det er jo en anden sygdom så reelt burde det ikke men man ved jo aldrig
-
ja og novod er omkring 20. Så det er ikke at vi skal afskrive DLBLC der betyder noget. Problemet er at hvis de safety ting de skriver går igen i maintaince CLL studiet mv. så er problemerne der
-
Og vi kan godt have grint mange gange af PAA og FF , men især PAA har været en af de eneste der har kaldt at det her studie ville fejle..... når det er sagt så længe dara kører som det skal er der ikke de store problemer i casen. Men irriterende setback. De vil dog komme. Halvdelen af alle phase III studier fejler så genmab skal nok komme til at fejle flere phase III studier i fremtiden også, det er vinderne man skal beskæftige sig med

-
Ja lægerne kan jo godt tænke hvorfor give Arzerra i CLL når det ikke er bedre end Rituxan i DLBLC og vi kender Rituxan ud og ind og ved det virker. Men man kan jo ikke bare sammenligne indikationerne
-
DLBLC er en af de mest agressive og sværeste sygdomme at kurere. Så vidt jeg ved er Rituxan faktisk aldrig blevet godkendt i DLBLC men anvendes fordi der ikke er andet
-
ok - farvel
-
var der ikke lige noget om et forfejlet NHL studie også med vores lille smertensbarn Arzerra.. Og hvordan er det så gået siden da.. Arzerra er jo ikke et vidundermidddel der kan kurerer al verdens sygdomme.. nu tager vi lige en tur ned i morgen på en 20-30 point også ervi klar til Asco om 10 dage

-
Misforstå mig ikke. jeg er selvfølgelig trist over det her. Men nytter ikke noget at køre vores agressioner ud på hinanden som JV har gang i. Kunne forstå hvis det er en eller anden troll men vi er alle i samme båd her
-
omvendt tror jeg bare at havde de set noget positivt i studiet skulle de nok finde ud af at fortælle det... Men som Jan selv siger, DLBLC kan lukkes helt ned nu.. så skal vi se videre herfra. Hvad kan CLL give, hvad kan Dara give mv. og vurdere ud fra det
-
Håber dog ikke at de bivirkninger mv. påvirker GSK's tanker mht. RRMS ? burde det ikke da RRMS jo er SC samtidig har Arzerra jo vist en farvorabel safety profil i mange CLL studier.... DLBLC er dødsyge patienter så der kan andre faktorer spille ind
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind