Genmab — Maj 2014
-
mine QCOR kender da ihvertfald ingen ende
-
og mine GILD er også på vej mod ny ATH
-
Lad os håbe, at nyhedstørken snart bliver overstået - næsten et år er der gået siden sidste væsentlige data readout. Det tærer på tålmodigheden
-
nejnejnej
-
DLBCL er død - no statistical significance vs rituximab
-
ingen filing på arzerra i indikationen!!!
-
var det de nyheder du ventede på

-
fis lige over på EI med den der attitude!
-
haha det var en joke
relax. Selvfølgelig pisse ærgelig nyhed. ikke lige hvad vi havde ventet på -
men vi vidste risikoen lå her
-
fed humor
-
slap nu af. Det er bare penge. og genmab er forhåbentlig blot en ud af mange aktier i din portefølje. Herudover rokker det jo stadig ikke ved det mega store potentiale.
-
Bowers Novod Deutsche mv. har ca. 15-25 kurspoint i DLBLC hvis jeg husker rigtigt, så nu skal de måske sænke fra 330 til 300. Jo ikke noget der vælter butikken. Men dog træls lige inden relanceringen i CLL.
-
Den her er næsten den værste sætning: "Der var dog flere dosisafbrydelser og -forsinkelser grundet infusionsreaktioner, samt øget serumkreatinin i ofatumumab plus kemoterapi behandlingsgruppen, som kræver yderligere analyse."
-
det er aldrig fedt at få stukket så bedrevidende en attitude i fjæset, når der kommer dårlige nyheder - så lad venligst være med det
-
kom nu lige ned på jorden igen. Hvornår har jeg været bedrevidende. Du skrev du manglede news og så skrev jeg at nu var der kommet news. Thats it. Det var hvad jeg skrev. Dont get pissed of mee, jeg mister også over 100.000 kr. i papirpenge imorgen
-
tag den attitude over på EI. Jeg gider ikke høre på den
-
OMFG et tudefjæs du har på. Kom videre i dit liv - jeg skriver lige hvor det passer mig. Hvis du virkelig får det bedre med at tage agressionerne ud på mig vil jeg hellere du fortsætter

-
EI makker
-
Novod har 19 kurspoint i sit target, men det er eneste indikation hvor vi kører h2h mod rituxan. Damn - det tror jeg godt kan blive alvorligt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind