Genmab — Maj 2014
-
den kan være klar på mandag
-
speed-quality-thoroughness. unbeatable combo. det er et fund til prisen
-
Søren? tjaa, jeg har lige snakket med 4-5 forskellige, så blev helt rundforvirret... ikke alle jeg snakkede med var helt enige i om analysen var undervejs eller ej, sågar en der mente at den ikke kommer.nå men har stykket det sammen til at den skulle komme om 2-4 mdr.
-
haha - der er ikke noget som store organisationer, der ikke aner hvad højre hånd laver
-
halløj syfon - 290k intern handel i Anthon Berg!!!
-
iversenb - du må meget gerne dele analysen med os. Det vil jo under alle omstændigheder gøre os klogere.
-
og god weekend til dig også!
-
dejligt, at vi ser ud til at lukke ugen i et lille plus. I morges ville jeg have solgt dagen for et lille minus
-
det er svært at være uenig med dig celcius... Nyhederne må meget gerne snart indfinde sig!
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind