Genmab — Maj 2014
-
som min kære fader altid sagde, når vi skulle køre langt i bil, og vi unger brokkede os - der er ikke så lang tid, som der har været
-
hvis vi skal begynde at nørde, så kan vi vel lige så godt tage fat i dlbcl - og hvad vi skal kigge efter i fase III readout. Her er fase II resultaterne - http://bloodjournal.hematologylibrary.org/content/122/4/469.full
-
umiddelbart leder vi efter en ORR på over 60% og en CR omkring 30% for ofatumumab
-
JV: jeg vil meget gerne nørde over head2head men jeg ved ingenting om sådan noget.. jeg skrev til Gentogen tidligere på dagen om hans forventninger og sagde at det næsten at komme med noget ordentligt svar på det.. data er sikkert udmærket men er de så meget bedre en Rituximab som er det store isue
-
sure - eftersom det er h2h skal ofa jo vise sig at være bedre en rituxan - og den ligger tilsyneladende på orr 46% og CR 22%. Men de tal (for både ofa og ritux) kan jo sagtens ændre sig i fase III data.
-
Men artiklen giver os et udgangspunkt, som kan give os en forventning og lidt uddannelse om, hvad vi skal kigge efter. Der står også noget omkring PFS, men det er lidt mindre klart for mig
-
der kan du være ganske rolig - den eneste rolle Roche spiller her, er at GSK har købt noget rituxan af dem
-
men lige som gentogen, vil jeg nødigt lægge hånden på kogepladen før data kommer ud. h2h er tricky business - vi skal både så rituxan i studiet udover at vi skal vise data, der overbeviser lægerne ifht deres egne erfaringer
-
så=slå
-
lidt sjovt at observere GEN vs US biotech lige nu. US klarede sig rigtig dårligt i går, og åbner negativt i dag. I det hele taget har US været ret volatil, mens GEN har ligget særdeles konstant den sidste uges tid
-
haha - tak for det iversenb. Så er det nok Sydbank kunder, der er trætte af at vente, vi ser sælge lige nu....
-
men, vi kan vel næsten heller ikke bebrejde Sydbank, at de lige vil have Asco med. Det bliver en "biggie"
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind