Genmab — Maj 2014
-
mange tak. Det kom vi fint igennem

-
I kan finde et transcript af dagens Q&A her http://www.proinvestor.com/ir/q-and-a/en
-
Fin Q&A - tusind tak for den til alle bidragere!
-
Ham Jan var ikke meget for at gå ind i spørgsmålet om IND'erne...
-
haha nej Varnæs. Han affærdigede mig med at River Vision allerede havde lavet en IND på Teprotumumab
-
den får han sq ikke lov at spise mig af med som den eneste i år

-
BTW GILD i 10 mia. $ buyback program. godt købt i 65 (klapper mig selv på skulderen) - (og ærgrer mig jeg ikke købte flere)
-
ja - den kursudvikling har været en helt igennem sløj affære det sidste års tid. Men vi har heller ikke fået meget data at varme os ved siden arzerra+chl for et år siden
-
Mon ikke vi kan forvente en FF-inspireret analyse fra Sydbank i morgen? Deres adfærd i dag så ganske klar ud...
-
hehe - jeg tror vi bliver overhalet indenom af US igenigen. De er endnu engang på vej i hullet. Selv om Sydbank er en stor dansk bank, så tror jeg ikke de får stor indflydelse på GEN. Det er stadig Goldman, der sætter tonen. Desværre
-
Godt spm. Om ikke andet, så kan det udvide vores horisont omkring forståelsen af virksomheden.
-
det ser i hvert fald ud til at det suverænt er de udenlandske, der styrer kursudviklingen lige nu - og det har ikke meget med nyheder at gøre
-
mon ikke deres analyse kommer i morgen? Jeg mindes ikke at have set Sydbank så aktive i aktien i laang tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind