Genmab — Maj 2014
-
alle 4 fase III read outs vil komme indenfor 4-6 måneder
-
der blev ikke spurgt specielt meget ind til humax-tf-adc eller til duo & hexa
-
ej heller til nye IND'er - men det er nok mere os nørder, der interesserer sig for den slags...
-
og så kan alle os Proinveestor folk godt komme igang med at stille spørgsmål til Q&A imorgen
-
Har netop hørt CC og det er rigtigt stærkt. Novartis klager over høje royalty rates til Genmab, som Eatwell svarer flot på.
-
HTF + teknologierne + IND'er mv. er noget vi bør dykke mere ned i
-
Relaunch næste måned af arzerra bliver rigtigt spændende og bør kunne læses ud af Q3 og Q4 tallene
-
ja jeg har også hørt Novartis CC der sagde de direkte: "we are not having any royalty issues with GSK products we have acguired except for Arzerra"
-
velkommen til dig Peter

-
Og så er der næsten ikke grænser for daratumumab som backbone regiment i MM
-
tak

-
Dara lyder til at smadre alt og alle pt. med 3500 patienter igang. Sagde han virkelig de ikke kunne producere dara hurtigt nok til alle de studier det skulle bruges i

-
Nu har jeg lovet at være moderator imorgen i Q&A så må jeg håbe jeg kan følge din normalt så gode stil

-
Og så kan vi godt sætte klokken til midt sommer på masser af phase3 readouts, ser ud til head2head kommer først. Det kan potentielt betyde større downside end upside, men hvis de kommer godt ud, så får vi vores lundbeck moment
-
og ja I89 det sagde han faktisk.
-
Det er jeg sikker på i89.
-
at du kan

-
gør det godt med fotoyntesen ?

-
3500 patienter kan omkostningsmæssigt omsættes til 3,5 milliarder kroner i udviklingsomkonstninger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind