Genmab — April 2014
-
MEN VI ER I 1ST LINE!!!!!
-
Det er et seriøst proof of concept for Genmab. Vores produkter kan gå hele vejen
-
1,5 år mere så har vi også dara godkendt

-
Der ligger jo også en eller anden form for garanti i at FDA ikke bare giver markedsføringstilladelserne som slik
-
vi får en solid stigning på mandag - bendamustine kommer senere
-
tirsdag - sorry
-
fra at være specialty drug med stor usikkerhed, så er vi med hvor det sner. Bendamustine kræver mere sikkerhed pga patientpopulationen
-
nemlig hun er med til at styre dara studierne og så skriver hun at data bliver mega gode
glæder mig til ASCO som et lille barn -
Vi må håbe, at det er nu det gode starter - vi har veeeentet på de gode nyheder
-
Hvad er jeres bud på den skal hen tirsdag ? Svigerfar købte i 236 og han har ikke været så glad de sidste uger. Men snakker vi 20kr eller 50kr ? Arzerra som folk ikke har valueret særlig højt. Tænker novod og bowers måske opjustere. Syntes vi snakkede kurs 300 ved godkendelse (da vi lå i 250)
-
fillipa - du har helt ret - men deri ligger potentialet jo egentlig også. Arzerra kan jo næsten ikke skuffe fra det her udgangspunkt - efter alle de tæsk vi har fået
-
er du sindsyg 120281 ?? vi snakker 3-5% efter min mening
-
jo. poul richardson er også meget med inde over
-
Vi kommer fra en situation, hvor markedet har "genpriset" biotek helt vildt - og oven i købet har GEN lidt under usikkerheden af en FDA godkendelse af et major produkt fra GEN.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind