Genmab — April 2014
-
Vi må håbe, at det er nu det gode starter - vi har veeeentet på de gode nyheder
-
Hvad er jeres bud på den skal hen tirsdag ? Svigerfar købte i 236 og han har ikke været så glad de sidste uger. Men snakker vi 20kr eller 50kr ? Arzerra som folk ikke har valueret særlig højt. Tænker novod og bowers måske opjustere. Syntes vi snakkede kurs 300 ved godkendelse (da vi lå i 250)
-
fillipa - du har helt ret - men deri ligger potentialet jo egentlig også. Arzerra kan jo næsten ikke skuffe fra det her udgangspunkt - efter alle de tæsk vi har fået
-
er du sindsyg 120281 ?? vi snakker 3-5% efter min mening
-
jo. poul richardson er også meget med inde over
-
Vi kommer fra en situation, hvor markedet har "genpriset" biotek helt vildt - og oven i købet har GEN lidt under usikkerheden af en FDA godkendelse af et major produkt fra GEN.
-
Nu er GEN ved at få et fundament - udfordringen bliver så at Gazyva ikke performer fantastisk, og vi er i samme "space" som de er
-
jojo jeg tror også den går i 250+ efter ASCO i maj jeg tror bare ikke den går amok tirsdag, mere min pointe
-
enig. Efter ASCO er den her laaaaaaaaangt højere. De dara datter der kommer der vil skabe rystelser i hele medicinalbranchen. just say it
-
Men Svigerfar troede det var som at handle Vestas og andre C20. At de automatisk kommer tilbage efter at være nede. Snakkede ham fra at sælger i kurs 200 da jeg sagde fda bør han tage med. Men han forstår ikke når jeg siger han skal beholde gen til 2020. Han er snart 60 og nedslidt. Men han har lavet 200k på at Trade ind og,ud på få dage på C20. Primært vws. Så han var ved at smide det hele væk på Genmab. Men nu skal jeg lige overtale ham til at holde maj ud også.
-
tirsdag bliver jo kun den første af mange kursdage. Vi skal nok få et bump opad - det vigtigste er at dagsordenen nu er ændret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind