Genmab — April 2014
-
jeg bliver altid overrasket over, hvor meget aktivpriserne svinger både over og under fair value, når først ballet går igang og markederne går i selvsving
-
hvis pengene også er rejst fordi de pønser på at købe teknologi op så er det vi ser ske nu jo ikke så ringe endda. Set fra selskabets side
-
...og så er det jo lidt surt at være fanget på den forkerte side
-
JV biotech svinger også ekstra meget i sådan tider. For der er reelt ingen der kan sætte en præcis fair value. Der er SÅ mange parameter den enkelte kan skru på afhængig om man er super optimist eller die hard negativ
-
præcist - og så hander det om at fange market sentiment. For de der vægtede sandsynligheder for approval og estimerede markedsandele - det er virkelig te-grums-læsning for viderekommende
-
Som skrevet i debatten så mener jeg vitterligt der er gået overbuds politik i dara værdisættelse. Det er helt sort for mig man kan komme frem til sådan tal med SÅ lidt grundlag at have det i. Så jeg mener genmab skal revalueres og det også er det vi er i gang med at se ske godt hjulpet på vej af US
-
det er også derfor jeg sådan glæææder mig til arzerra (forhåbentlig) kommer i first line og får udvidet sin label med de kommende fase III data. Den enorme investering skal til at give dividende for os nu
-
vægtede sandsynligheder burde være sådan relativt "simpel" for der findes der meget statistik. Også derfor jeg undres så såre når man sætter dara til 60%.......
-
dara er stadig bare fugle på taget for mig
-
Omsætning derimod kan man jo for alvor skrue op og ned på
-
det er det så bare ikke for alle andre JV.
-
men sukker vi taler stadig kun 40 patienter.......
-
Du om nogen ved hvor mange ting der kan gå galt fra det første spæde fase 1 forsøg til når man så prøver at gentage det i større forsøg med stammere protokol
-
der har gennem tiderne været vist mange fantastiske fase 1 1/2 resultater som aldrig senere er blevet dublikeret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind