Genmab — April 2014
-
møder om morgenen, frokost, kaffe, hjem....
-
det må være gsk, der står for offentliggørelsen
-
den behøver jo strengt taget ikke komme i dag. De har også 4 arbejdsdage i næste uge. Deres interne procedurer kender jeg ikke, men de skal vel have samlet nogle mennesker omkring et bord på en eller anden måde for at tage en beslutning
-
men det er helt klart at GEN har brug for kunstigt åndedræt lige nu - ellers fortsætter vi ned
-
SEB vægter arzerra med 30 DKK pr. aktie. så er det vidst klart de har en hold anbefaling.
-
30dkk - er det ikke en ny rekord for lavt estimat?
-
uha - nu ligner US sig selv igen. Direkte på vej i dørken
-
i øvrigt, hvis SEB er på 30 på arzerra - så er de jo i Goldman Sachs territorie på deres vurdering af daratumumab - omkring 170!
-
mm selvfølgelig de er begyndt at værdisætte HTA
-
-
ser ud til at shortsalget (hvis det nogensinde var der) i det mindste er stoppet
-
men vi kan vel godt spytte uldet ud af munden og kalde det et biotek krak efterhånden
-
hmmm - stadig ingen godkendelse. Vi skal nok helt til enden, inden der sker noget
-
det tegner desværre ikke specielt godt for biotek igen på mandag. De sidste 2 timer i US smed markederne igen bukserne og tabte 2,5-3%. Vi kan vist godt vinke farvel til 200 i GEN på mandag. Nu begynder det at ligne en seriøs gang bøllebank
-
den har kun 3 handelsdage i næste uge

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind