Genmab — April 2014
-
men det er helt klart at GEN har brug for kunstigt åndedræt lige nu - ellers fortsætter vi ned
-
SEB vægter arzerra med 30 DKK pr. aktie. så er det vidst klart de har en hold anbefaling.
-
30dkk - er det ikke en ny rekord for lavt estimat?
-
uha - nu ligner US sig selv igen. Direkte på vej i dørken
-
i øvrigt, hvis SEB er på 30 på arzerra - så er de jo i Goldman Sachs territorie på deres vurdering af daratumumab - omkring 170!
-
mm selvfølgelig de er begyndt at værdisætte HTA
-
-
ser ud til at shortsalget (hvis det nogensinde var der) i det mindste er stoppet
-
men vi kan vel godt spytte uldet ud af munden og kalde det et biotek krak efterhånden
-
hmmm - stadig ingen godkendelse. Vi skal nok helt til enden, inden der sker noget
-
det tegner desværre ikke specielt godt for biotek igen på mandag. De sidste 2 timer i US smed markederne igen bukserne og tabte 2,5-3%. Vi kan vist godt vinke farvel til 200 i GEN på mandag. Nu begynder det at ligne en seriøs gang bøllebank
-
den har kun 3 handelsdage i næste uge

-
det er det mest positive jeg kunne sige
-
ved ikke lige om det er en trøst - det kan vel give et minus på omkring 15%, hvis det fortsætter...
-
GSK gør det bare heller ikke nemt for genmab. De har 4 phase III studier kørende vi mangler data på. VI mangler autoimmun update, vi mangler Ibrutinib studie start.
-
absolut ikke - GSK har været underligt detached fra alt GEN relateret i meeeget lang tid. Mon et raskt opkøbsrygte om GEN ville kunne ændre på sagerne?
-
haha skal vi starte et JV ?

-
well - JJ har jo stort set alle rettigheder til dara allerede, så den ekstra værdi der vel ikke så stor for dem - men de kender jo duo og måske hexa bedre end alle andre...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind