Genmab — Marts 2014
-
jeg forholder mig slet ikke til vestas risikoprofil. Min kære fader har investeret i dem af 3 omgange - indtil videre har han mistet sine penge fuldstændigt 2 gange.
-
Men GEN er selve definitionen af risiko. Stort set intet driftscashflow og en voldsom afhængighed af regulatoriske godkendelse.
-
fordi det er så svært at komme igennem nåleøjet til markedet - den modsatte side af mønten er jo så Novo, som du selv nævner. Er man på markedet med veletablerede produkter, findes der ikke noget mere sikkert cash flow
-
godkendelserne af arzerra (inshallah) vil være en gamechanger for GENs risikoprofil
-
2 mia er under 1/6 af GENs kurs - og det er i øvrigt ikke et særsyn at se biotekselskaber blive handlet til kurser under det, de har i kassen.
-
om alt går vel - vi har ingen garantier
-
risiko er vel egentlig også bare et udtryk for, at en aktie kan svinge voldsomt omkring udgangspunktet ifht mere sikre aktivklasser
-
celsius nordea giver jo + 5% årligt i udbytte. kan man så få 2-3% i kursstigning oveni er nordea investorer fint tilfredse tror jeg :)(
-
Når gen tjener så mange penge at de kan lave udbyttte/aktietilbagekøb så bliver vi virkelig et andet selskab
-
Omvendt er gen så dygtige til at skabe produkter at det er bedre de investerer pengene internt
-
ja for pokker - vi skal hen hvor Regeneron & Alexion Pharmaceuticals er i dag!!!
-
IV de ved jeg godt.. er selv lidt i Nordea.. men det er jo sådan.. at hvis man vil tjene mange penge så blir man nødt til at tage chancer ..der er ikke noget der kommer af sig selv andet end lommeuld.. nu har jeg været med i GEN siden AUG 2009 så jeg ved hvad jeg taler om .. de første par år var ikke sjove .. men efter Jan er kommet til så er jeg mere end fuld af fortrøstning
-
og derefter må målet være at blive den nye Genentech, nu de er taget af markedet!!
-
så skal HTA også til at sparke noget seriøs røv
-
HTA er guld

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind