Genmab — Februar 2014
-
Godt sukker. Det mangler vi altså svar på... man sidder og bliver halvbange for at noget er galt hver gang det trækker så længe ud det hele
-
men jeg har også fået at vide engang at selskaberne ikke har pligt til at offentliggøre og ændre phase I studier i clinicaltrials. Det er kun phase II og III som de SKAL opdatere. Kan det være at J&J kun har taget phase Ib studiet med fordi det senere skal gå over i registreringsstudier ?
-
okay. Så fik vi den bekræftet, men godt nok lang tid det har taget. MOn det er fordi de skal kunne ryge hurtigt i pivotalstudier, at det er det tiltag der har trukket ud.
-
Der er vel en del protokolmæssigt og designmæssigt der skal ordnes for at man ordner et studie sådan
-
Og selskaber som Jannsen mv. gør bare tingene ordentligt. De skal ikke rapportere dårlige data pga. at studiet er designet forkert, rekrutteringen er sket forkert eller lignende.
-
Er mega spændt på ASCO i år.
-
haha
ASH får vi dara+revlimid fulde data . vi får PFS data på monostudiet
og så lød PCYC sidst jeg snakkede med dem som om at anden kohorte af Ibrutinib/Arzerra studiet også kunne komme der -
Kan da godt være jeg skal bestille en flyver og tage til djævleøen til GF ? har i andre fået noget ud af det de andre år eller har det bare været en kort omgang
-
Hvor lang tid har det taget. ALtså selve ledelsesberetningen og spørgerunderne mv. - men altså så må vi jo bare stille en del PI folk op på talerstolen og få nogle oplysninger

-
Så gider jeg sq ikke til øen medmindre jeg kan booke det med noget andet at lave derovre, så forventer jeg blot fyldigt resume fra sukker

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind