Genmab — Januar 2014
-
men det kan godt være at milestone først er ved 5 patienter ligesom i PCYC aftalen. Jeg syntes også at minde at der gik lidt tid fra patientindrulning startede til den første milestone i pivotalstudiet
-
ImmunoGen/Sanofi er ikke langt fra Genmab i kombination med Revlimid. Hvad jeg umiddelbart frygter mere er, at de preliminære data for SAR650984 i monoterapi ser stærkere ud end Daratumumab. Det er få patienter men noget man bestemt skal holde øje med - og alene af den grund skal Genmab holde forspringet
-
Vi har været rigtig søde ved Jan i meget lang tid - den eneste grund til at GEN giver et nogenlunde acceptabelt resultat i 2013 er at kostbasen er skåret helt ind til benet. Jan & David har i princippet ikke skaffet nye indtægtskilder, der har leveret noget, siden de kom til efter Lisa
-
Genmab pressemeddelte det nye pivotalstudie 10/9 og fik milestone 26/11 på dara
-
jep. Og de kan jo ikke blive ved at skære kost. langt størstedelen af deres R&D går jo til Arzerra. Vi skal have noget mere R&D på deres egne produkter fremover (TF-ADC trækker nok en del). Men heldigvis skal vi ikke betale til Arzerra mere efter 2017
-
dog mister vi nok lidt royalty der, da opsparede omkostninger modregnes
-
helt klart at præklinikken tager tid - det er også derfor jeg tidligere har luftet min bekymring, om GEN har skåret for meget i Research. Det er efterhånden kun 7% af den meget reducerede kostbase
-
ja - og det er vel en klassisk høne og æg diskussion omkring forskningen
-
hvis GEN skal være en opkøbskandidat, skal der ligge en god del viden og teknologi klar
-
det er egetnlig lang tid siden, vi har haft en god omgang M&A rygter omkring GEN...
-
vi skal også huske at en del af de 7% varnæs vedrører arbejde med Duobody partnere som refunderes. Så arbejdet for genmabs egen regning er reelt endnu mindre.
-
Men Humax-TF-ADC sluger nok penge de næste del år. Man kan jo håbe at de måske vil åbne en del flere sites (indrulle hurtigere) og måske accelerede det program lidt nu hvor de har flere penge
-
Ja - endelig - der skal investeres nogle gryn, for det er der værdien kommer fra
-
i forhold til at GEN skulle være verdensledende indenfor noget område af antibodies er en Mcap på undre 2 mia usd jo latterlig
-
næh - vi mangler jo også at se bevis for det...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind