Genmab — August 2013
-
Kunne han ikke snart blive lidt mere klar i spyttet på Arzerra data - hans kommentarer lyder jo lidt a la, effekten på arzerra er markant bedre end GA101, men det er ikke til at gennemskue
-
Er det mon noget, der kan få lidt tracktion i markedet eller hvad? For det vil virkelig være en gamechanger
-
Om ikke andet, så har de lovet secondary endpoints i Køln 9-11 september - så kan vi høre om CR og minimal disease resultaterne
-
Som konklusion på H1 er min opsummering, at regnskabet er temmelig uinteressant. Opjusteringen er i afrundingsområdet.
-
Derimod vil det være lidt af en bombe, hvis Jan's kommentarer om arzerras virkning i cll first line har noget på sig. Det kan skyde os ind i seriøst nyt territorium.
-
Det bliver spændende at se kommentarerne hos analytikerne og om deres konsensus omkring arzerra niche vs. blockbuster bliver rykket
-
sidder lige og genhører nogle bidder af webcast - arzerra data på CR og min residual disease vil blive præsenteret på ASH - og tilsyneladende ikke på Køln
-
Men Jan nævner spcifikt GA101 og siger at de to datapunkter er impressive og bedre end GA1010
-
fra 16. minut og frem i webcast http://storm.zoomvisionmamato.com/player/genmab/objects/9grhtbw4/index.php
-
GEN/GSK har diskuteret label med FDA på arzerra cll - de har fået feedback, men kan ikke afsløre om det kan omfatte mere end chlorambucil
-
der vil komme yderligere prækliniske data på dara til ASH (hvis godkendt)
-
Der var kun spørgsmål fra Nordea, ,DAnske og Jeffries - jeg ved ikke om andre lyttede med
-
GA101+Chl havde 22,2% CL - hvad mon arzerra+chl havde?
-
sorry CL er selvfølgelig Complete Response
-
læg mærke til G&A expenses går ned igen som det har gjort hvert eneste kvartal siden de tog over
-
jeg er ikke helt tryg ved G&A - er de ved at skære benene helt af organisationen - eller var der virkelig så meget fedt at skære af?
-
På toppen var der vist omkring 530 medarbejdere i GEN
-
580 mener jeg. G&A skal da bare ned
-
holy moly - og nu er de 170?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind