Genmab — April 2013
-
Indtil videre lever refrac setting mere end op til de omsætningsforventninger vi kunne have til arzerra. Det vi savner er godkendelserne i de andre indikationer. Men arzerra med 20% af markedet giver pænt over en milliard dollar i omsætning og dermed en milliard dkk i royalty. Og den tror jeg godt vi kan få 15 P/e af mr. Market for. Men der er mange ubekendte
-
Men roche giver sig ikke uden kamp, men omvendt er gsk ikke hvem som helst, så det bliver titanernes kamp, men markedet er jo for vildt lukrativt
-
Men arzerra for mig skal alene prissættes ud fra omsætningen fra 17 og frem
-
Lehmann - de søde små - havde engang et kursmål på 1100 men det var inklusiv zalumuligmab
-
Vi kunne også godt bruge news fra roche om inclaudamab
-
-
Helt enig budweis. Der er ryddet op i butikken
-
Det er rigtigt godt at have rachel tilbage. Men Jan og David vinder altså også meget med deres ordholdenhed, gennemsigtighed og eksekvering
-
Jeg kan huske da han sagde at klinikken skulle gå fra cash burner til cash generator. Jeg tør godt indrømme at jeg troede det var bullshit
-
Og nu står vi så med duobody, daratumumab og hexabody. Flot eksekveret. Jeg husker også da jeg hørte Jan lovprise daratumumab. Jeg troede heller ikke på det ligesom markedet heller ikke gjorde.
-
Til gengæld forstod jeg ret hurtigt betydningen af den deal han lavede med gsk. Den viste med al tydelighed at markedet havde fejlberegnet casen
-
Arzerra var sat til 0. Fabrikken til 0. Techvalue 0. Kun en ting viste sig at være nulbon heldigvis
-
Uvurderlig
-
Nyt på Genmabs Eventliste: 14th International Myeloma Workshop, Kyoto, Japan. http://www.imw2013kyoto.jp/programs.html
-
Plesner er med med Daratumumab http://www.imw2013kyoto.jp/images/program/poster_session.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind