Genmab — Februar 2013
-
det kan jeg goså
-
Jeg skal også have risiko væk efter 31/3 tror jeg. henover CLL dataene. Er gearet i den lige nu
-
Jeg undrer mig over at både selskabet selv, bowers, peter aabo er fuldstændig overbevist om CLL frontline data bliver gode.
-
De siger alle sammen primær endpoint nok skal nåes etc. at spørgsmålet kun er om data er bedre end Rituxan
-
Jan siger det samme hvilket er en væsentlig punkt. Ofatumumab kommer formentlig før Rituxan her, men spørgsmålet er måske snarere om man er bedre end obinutuzumab - og så længe de ikke er offentliggjort, så vil fase III studiet med sikkerhed bliver positivt.......og omtalt positivt, så indtil videre er jeg ikke nervøs ved dette !
-
rent logisk giver det jo god mening ikke at være nervøs på selve virkningsmekanismen vis-a-vis rituxian, da vi har den humane udgave af musen
-
men casen bliver altså voldsomt meget bedre hvis man kan se daratumumab på markedet sent 2015
-
men jeg synes måske det er lidt tidligt at fejre det

-
Jeg smiler også over Daratumumab.
-
Ved godt mange er Arzerra fans. Men for mig er det Daratumumab jeg investere i ved Genmab hovedsageligt.
-
Selvom det selvfølgelig er helheden og risikospredningen på DuoBOdy, Humax-TF-ADC, HexaBody etc. der også hjælper
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind