Genmab — Januar 2013
-
Værdi 1,1 mia usd
-
Programmet bliver unveiled/offentliggjort i løbet af i år
-
Dara er unik
-
Humax tf nu
-
Samarbejde med imagimap
-
Ind mid 2013
-
Duobody kan blive den ledende platform
-
We can fund our own work for free!
-
Hexa nu
-
og aka gik død da hexa blev nævnt

-
Fremragende præsentation af Jan efter min mening.
-
Godnat
-
Ikke meget nyt, men synes han antydede at markedet ikke rigtig har forstået, hvor vigtig en spiller DuoBody allerede er i forhold til at generere cash !! Desuden var Hexa-platformen blive udviklet kraftigt i år og han sagde faktisk også at der ville komme aftaler på den - dog nævnt sammen med DuoBody !
-
Aka må sige hvad han vil. Det HexaBody projekt lyder voldsomt spændende...
-
Han siger de har lært af Ofatumumab og især Daratumumabs "cancer killing activity" og har fundet en teknologi hvorved at antistoffer nu kan klæbe til cellerne og dræbe dem
-
Han går så vidt som til at kalde HexaBody for "molekylær velkro"
-
Jeg hader ikke hexa som jeg gør zalu. Det er et barn jeg indtil videre er kold overfor
-
haha

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind