Genmab — November 2012
-
Jeg bekymrer mig overhovedet ikke over fabrikken i forhold til Genmabs økonomiske fremtid, men den aktuelle kursudvikling kunne jo antyde, at fabrikken spiller en rolle for markedet. Så det jeg spekulerer i, er sådan set mere, om der vil komme en endnu bedre købsmulighed, hvis for eksempel salget må opgives. Jeg har længe fulgt med på Genmabs mæglers hjemmeside. De sælger tilsyneladende intet overhovedet.
-
Zalutumumab er i mine øjne interessant på den måde, at man står med et afsluttet fase III, som Genmab har lukket helt ned. Det vil sige, at vi ganske rigtigt bare kan glemme det, men omvendt kan det jo også blive lidt ekstra flødeskum. Mig bekendt er konkurrenterne stadig de samme, og gode resultater samtidig med gode resultater i andre fase III kan jo skabe en temmelig positiv stemning...
-
Har fået bekræftet fra rachel at velcade studiet er udskudt pga. protokolændringer da Janssen overtager studiet
-
De forventer indrulingen til starte meget snart
-
og vil fortælle dette i perioderapporterne
-
Hej sukker. Har smidt mine svar fra Rachel her: http://medicoinvestor.com/protokolaendring-i-darumumab-velcade-kombinationsstudie/ meget oplysende syntes jeg
-
Indikerer for mig at Janssen virkelig er engageret i det her.
-
-
tak for dit svar på AI sukker
Ja mine køb i 67-68 område er guld værd... Især efter salg i 88
TA kan være guld værd nogle gange. Og er endda ikke særlig god til det -
så var det godt den ikke skulle teste 30
-
gud ved hvorfor den skal gå op idag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind