Genmab — November 2012
-
Med ca. 20 Mia ude i horisonten og de har med den nuværende Egenkapital til 4 år uden skulle ud og spørge aktionærerne om flere penge, så hvorfor overhovedet beskæftige sig med den fabrik og Zalutumumab det svarer til 1/40 af mulige fremtidige indtægter, jeg synes vi bruger alt for meget tid (læs indlæg) på det, hvorfor ikke bare glemme det og når den så blir solgt glæde sig over det som ekstra flødeskum til lagkagen -:)
-
det er jo småpenge i det store spil, jeg sad og så Hammerslag på DR1, der var der en der måtte gå ned i pris med 1 million kroner for overhovedet at få solgt sit hus og her taler vi om en ganske alm. privat person der bare skulle videre i livet - ka´du se hvor jeg vil hen -- Genmab et verdens største Biotek virksomheder -:) med milliard potentiale !!!! og jeg mener osse Jan sagde på et tidspunkt at fabrikken ikke skal med over i 2013 med de 50 mill
-
Jeg bekymrer mig overhovedet ikke over fabrikken i forhold til Genmabs økonomiske fremtid, men den aktuelle kursudvikling kunne jo antyde, at fabrikken spiller en rolle for markedet. Så det jeg spekulerer i, er sådan set mere, om der vil komme en endnu bedre købsmulighed, hvis for eksempel salget må opgives. Jeg har længe fulgt med på Genmabs mæglers hjemmeside. De sælger tilsyneladende intet overhovedet.
-
Zalutumumab er i mine øjne interessant på den måde, at man står med et afsluttet fase III, som Genmab har lukket helt ned. Det vil sige, at vi ganske rigtigt bare kan glemme det, men omvendt kan det jo også blive lidt ekstra flødeskum. Mig bekendt er konkurrenterne stadig de samme, og gode resultater samtidig med gode resultater i andre fase III kan jo skabe en temmelig positiv stemning...
-
Har fået bekræftet fra rachel at velcade studiet er udskudt pga. protokolændringer da Janssen overtager studiet
-
De forventer indrulingen til starte meget snart
-
og vil fortælle dette i perioderapporterne
-
Hej sukker. Har smidt mine svar fra Rachel her: http://medicoinvestor.com/protokolaendring-i-darumumab-velcade-kombinationsstudie/ meget oplysende syntes jeg
-
Indikerer for mig at Janssen virkelig er engageret i det her.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Eller fik du at vide hvad ændringerne gik på ?