Genmab — November 2012
-
nej det er også sandt plexto.
-
jeg tror det bliver svært.
-
jeg var helt sikker sidste kvartal, now not so much
-
jeg var helt sikker sidste kvartal, now not so much
-
jeg vil godt vide der hvor vi kan gøre noget vidensmæssigt kan gøre noget for at lave bedre investeringer. Da Zalu gik gennem brædderne i fase 3, mistede jeg nok troen på at det var der jeg virkelige kunne gøre en forskel. Det er simpelthen for kompliceret til at gætte kvalificeret ind i. Derfor vil jeg hellere bruge min tid på noget andet. Noget man kan researche på og få en ordentlig mavefornemmelse af. Jeg må også sige at vi har fået en tur i rutchebanen med alle de store milestones pakker.
-
nu ved jeg at jeg (eller en anden) skal gå de kombistudier igennem. Og hvergang en ny bliver annonceret så skal jeg lave et hak i sengestolpen. Det kan selv en akademiker finde ud af
-
jeg tolker ham idag som om at man stort set kan se bort fra kommerciel salg i 3rd line refrac
-
@gentogen godt arbejde keep it coming!
-
når vi taler labeludvidelse så bliver jeg først rigtigt interesseret for det er der de helt store penge er.
-
Angående Arzerra er mit bud, at man bestemmer sig for om man er med igennem de pivotale fase III studier eller ej - formentlig alt for svært at vurdere chancerne i de enkelte tilfælde. Herefter kommer kombi studierne med de nye kinase hæmmere Ibrutinib og GS-1101. Svært at gennemskue hvad det samlet betyder for Arzerras muligheder
-
har du overblik over kombistudierne?
-
jeg synes de er kommet ind i en lind strøm, men kan ud fra "erindringen" (ikke hukommelsen) synes at der er kommet flere igennem de sidste 6 måneder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind