Genmab — November 2012
-
men det er godt han forbereder os
-
jeg ville godt være rigere, who wouldn't, men jeg har det godt med markedsværdien. Der bliver ikke pricet ret mange forventninger ind. Næsten 1/3 er cash som det er og man må sige der er både potentiale og royalty og pipeline for resten
-
jeg kunne have haft en generel bekymring om at genmab ville blive overtaget for billigt, men den har jeg ikke længere i og med vi nu har 2 af verdens største medicinal selskaber med 10% hver. Så genmab bliver IKKE overtaget for en slik
-
De går heller ikke konk. De skal ikke ud i en emission. Så den del af ligningen er ligesom låst af.
-
Herfra er det lidt ligesom jura studier. Sæt dig på røven. Læs bøgerne. Og bestå din eksamen om 5 år. Det er ikke raketvidenskab
-
daratumumab det er nok mere ph.d. Og tager samme tid
-
men vi kan jo så omvendt tolke Jan´s ord sådan at Gentogen arbejde med at finde nye kliniske forsøg sponsorerede af andre selskaber (kombinationsstudie) er leading indikator for arzerrasalget inden labeludvidelse (som sker indenfor 20 måneder) så blev vi klogere på det. Tak!
-
jeg kunne så godt tænke mig nogle med nogle intellektuelle benmuskler, som gad sammenligne antal og stignignen af forsøg med kombistudier op i kvartalsomsætningen
-
nej det er også sandt plexto.
-
jeg tror det bliver svært.
-
jeg var helt sikker sidste kvartal, now not so much
-
jeg var helt sikker sidste kvartal, now not so much
-
jeg vil godt vide der hvor vi kan gøre noget vidensmæssigt kan gøre noget for at lave bedre investeringer. Da Zalu gik gennem brædderne i fase 3, mistede jeg nok troen på at det var der jeg virkelige kunne gøre en forskel. Det er simpelthen for kompliceret til at gætte kvalificeret ind i. Derfor vil jeg hellere bruge min tid på noget andet. Noget man kan researche på og få en ordentlig mavefornemmelse af. Jeg må også sige at vi har fået en tur i rutchebanen med alle de store milestones pakker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind