trold> jeg er ikke den eneste - se blot chatten i dag
jeg tror vi er rigtigt mange der er meget trætte af Gens udmeldinger på 10-15 års sigt
det kan vi ikke bruge til noget som helst - for udviklingen går stærkt og derfor vil jeg ikke give en pind for forskning, der rækker så lang
markedet straffer dem også for salgstal - som på ingen måde i 2010 kan bruges til meget da det er første år på markedet
Gen skal vinde min tillid tilbage - det gør de kun ved at være ordholdende ift. det, de melder ud til markedet
der er jeg så uenig. De skal naturligvis også fortælle om den lange bane. For teknologi udviklingen går her MEGET stærkt
Jeg synes egentlig, at de har leveret historien. Jeg genlæste lige RD dagens slides. Det er altså isoleret set ret god kommunikation.
MEN samtidigt skal de også være væsentligt mere klare i spyttet på den nærmere fremtid
markedet vil bare se mere cash NU
trold> præcis - medmindre vi har ret i vore spekulationer om, at der ikke bliver nogen done deal på f.eks. zalu
gen> præcis - vi giver ikke noget for 10 fugle på taget hvor de 8 måske er fløjet
ork det kan sagtens være zalu falder. Je har alædrig købt den med de kan file i EI men de forøvrigt ikke selv vil bruge pengene på det
Værdistigningen af projektet vil jo være enormt stort hvis de selv kan få det godkendt
Jeg vil tro de ikke skal bruge mere end 20-30 mio på godkendeles proceduren
trold> er vi så ikke tilbage til det med det alt for optimistiske? eller måske nærmere et skønmaleri af situationen?
jeg tror ikke regnskabet bliver andet end en non-event - ingen guidance og dermed skal vi vente endnu længere på et reelt billede....
RTH - Jan kan jo heller ikke sidde på diverse CC´s og sige, at det ikke ser godt ud for Zalutumumab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind