Skip to content

Debatforum

20.6k Emner 126.8k Indlæg

Aktie- og finansdebat

• US GDP stiger ret voldsomt

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    C
    +3,7%- Det er meget lang tid siden, det har set så flot ud. Kan kun huske det fra 2004-2006, at jeg så sådanne tal. og det mens folk er vildt negative. Det er det samme næsten hver gang. http://www.wsj.com/articles/u-s-gdp-expands-at-3-7-pace-in-second-quarter-1440678866
  • Ledelse og analytikermøde RTX

5
    0 Votes
    5 Indlæg
    0 Visninger
    investor1989I
    Jeg deltog idag i et møde med RTX direktør Flemming Hynkemejer hos ABG Sundal i København. Herudover var øvrige analytikere eksempelvis Michael Voss fra Fundamental Invest repræsenteret. Det var generelt et rigtig godt møde. Vi gennemgik flere områder: Produkter og fremtid vækstmuligheder Margin muligheder Cash og tilbagebetaling til aktionærer M&A muligheder Samt meget andet. Jeg har skrevet et længere indlæg/resumme på min betalingsblog som du kan læse hvis det har interesse for 15 $: http://inrater.com/trading_updates/rtx-analytikermode-med-ledelsen/ Det er samtidig værd at bemærke at ABG Sundal 13.35 købte 8.200 stk. RTX aktier - vi sluttede ca. 13.15 - så de var vidst også tilfredse med hvad de hørte. Helge kan garanteret supplere med yderligere.
  • US - nedgang i Olieproduktionen

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    C
    Det begynder at falde pænt. Inden forfærdeligt længe så er deres produktion nemt faldet med 1 million tønder dagligt. deres capital spending i oliebranchen er nede med omkring 50% yoy - mundtlig kilde -fangede jeg er et videointerview, så det fortsætter mindst et år ned endnu. Deres produktionsfremgang toppe engang i foråret - omkring april vil jeg skyde på, så dengang folk hylede op om at de bare producerede løs, var de allerede ved at skrue ned. - Det fortsætter. http://www.eia.gov/petroleum/drilling/pdf/dpr-full.pdf
  • Hvad bør Vestas bruge deres penge til ?

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    C
    Citat fra Nordnet/Ritzau nyhed: "Vestas har efterhånden sparet 12,7 mia. kr. op uden at have nævneværdig gæld, og det præsenterer en ny type udfordring for vindmølleproducenten, der i 2012 var i alvorlige problemer." Hvad syntes i Vestas aktionærer at disse penge skal bruges til ? Udbytte / Aktie opkøb Opkøb hos leverandør/konkurrenter Investering i produktions optimering (modernisering af fabrikker og køb af Robotter) R&D Videre udvikling af nyt teknik Start Vestas finansierings bank (Finansiering af kundernes projekter). Gem opsparingen så der er noget at stå imod med under dårligere tider i fremtiden.
  • Attraktiv risk/reward situation - vindenergi

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    M
    Jeg har skrevet en ny analyse om et selskab, hvor følgende gør sig gældende: Betydelige værdier som ikke står opført i balansen K/I 0,50 Handles til P/E under 6 i forhold til projektsalg de seneste 12 måneder Selskabet er svenske Arise Windpower, og du kan læse mere på InRater.com under Fund Manager -> Hammerinvesting, hvis det skulle have din interesse. Bemærk, at man skal være medlem for at få adgang til materialet og til min portfølje - det koster 15 USD månedligt. Til gengæld får man adgang til kvartalsvise opdateringer i forbindelse med regnskabsaflæggelse og efter særligt vigtige nyheder for alle selskaber i min portfølje, bl.a. på Glunz & Jensens regnskab i morgen. Der vil derudover løbende blive publiceret dybdegående analyser af nye selskaber. Min bioprofil: Jacob's approach is to search for that which is undervalued and where the discount to the intrinsic value provides a large margin of safety. He believes sectors that are either out of favor or in distress typically offer the best opportunities. He will usually search in the small cap space as less analyst coverage increases the chance of mispricing. He is known for his investment blog Hammerinvesting, where he has presented thoroughly researched investment ideas as well as discussing the intricacies of the art of investing. He has been investing for 10 years.
  • Mulige købskandidater i Norge

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    H
    Efter min lille kandidatliste i går, så fik jeg nogle forespørgsler på, hvad jeg tænker om norske aktier. Så jeg løb lige igennem det norske marked også. Hvis du vil læse lidt om metoden til skanningen, så kig i min tidligere post om de danske aktier. Her er listen med de mest interessante norske aktier (på dagschart): Bakkafrost DNB Gjensidige Norsk Hydro Norske Skog Orkla Petr. Geo Seadrill Telenor TGS Yara Disse kan være kandidater til gode stigninger på kortere tidsrammer. Hvis man vil kombinere det med de lidt længere tidsrammer, så giver disse aktier (ud af de ovenstående) de bedste signaler på ugeplan også: Norske Skog Petr. Geo Seadrill Husk at ovenstående kan ændre sig lynhurtigt, og du skal kombinere denne liste med dine egne analyser også. Hans-Henrik https://www.facebook.com/pages/Markettimerdk/165400380191772
  • Mulige købskandidater i Danmark

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    H
    Mange af jer har spurgt til spændende kandidater i det danske marked. Måden jeg skanner markedet på er, at jeg bruger min statistik-model (den fra videoen) til at vurdere, hvilke aktier der er både absolut og relativt oversolgt (dog ingen garanti for stigning). Efter denne skanning på dagsgraf kigger jeg efter, om der er begyndende købssignaler på disse. Og jeg må faktisk indrømme, at aktierne ikke er skudt helt ned i oversolgt endnu, så der er stadig basis for lidt nedtur i de danske aktier. Men når jeg kigger på de bedste kandidater efter denne metode, så får vi på dagsbasis følgende aktier ud: Alm. Brand Bavarian Chr. Hansen GN Storenord Nordea Novozymes SAS Sydbank Tryg Når jeg så har disse kandidater i kikkerten, så skifter jeg et smut over på ugegrafen for at lave nøjagtigt samme vurdering som på dagsgrafen. Og her er aktierne slet ikke oversolgt nok endnu. Det betyder ikke, at de ikke kan stige. Men det betyder, at de ud fra en statistisk synsvinkel stadig er for dyre, og der vil være overvægt af sælgere så snart de er steget en smule. Den af aktierne, der viser de bedste resultater på både dags- og ugeplan er Bavarian. Så det bliver spændende at holde øje med den i de kommende dage. Jeg vil være meget påpasselig lige nu i markedet, men jeg håber at ovenstående kan give en smule inspiration. Det skal siges til ovenstående scenarie at C20 Cap målt på samme model er i meget oversolgt og er begyndt at give købssignal, hvilket sagtens kan løfte stemningen i de kommende dage. Når jeg kigger rundt i markedet tror jeg på en positiv dag i morgen. Men meget længere frem tør jeg ikke spå lige pt. Hans-Henrik Nielsen https://www.facebook.com/pages/Markettimerdk/165400380191772
  • BIOTEC Pharmacon - Distributionsaftale i UK

3
    0 Votes
    3 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    BIOTEC: Biotec Pharmacon: Enters into UK distribution agreement for Woulgan with H&R Healthcare 10:32 (Tromsø, 20 August 2015) Biotec Pharmacon ASA (Biotec, OSE: BIOTEC) has entered into a Woulgan distribution agreement with leading UK distributor H&R Healthcare Ltd (H&R Healthcare, H&R). The agreement represents a milestone in the strategy of securing strong regional business partners for Woulgan. Biotec is pleased to announce H&R Healthcare as our partner in the UK and Ireland for the distribution of Woulgan. H&R is a leading distributor of specialized wound care products and we look forward working closely with them to introduce Woulgan in the important UK market, the second largest in Europe. This agreement represents a milestone in our strategy of entering into agreements with strong regional business partners to secure the full commercial potential of Woulgan, says Svein Lien, CEO of Biotec Pharmacon. Woulgan is a primary dressing for use on skin wounds, of which diabetic ulcer treatment is the initial targeted market for this product. More than one in 20 people in the UK have diabetes and the illness is causing 100 amputations each week. Studies and evaluations of Woulgan document significantly improved healing during the treatment period, less pain and improved comfort compared to other therapies. Woulgan will be an important and highly prioritized product for use in the advanced wound care market. Our primary market segment will be within diabetes, which is a large market in need of new products. We are looking forward to our partnership with Biotec for this promising product, says Managing Director Mike Hoskins in H&R Healthcare. Biotec and H&R Healthcare will over the following 3 to 6 months period work jointly to secure reimbursement for Woulgan in the high-end category of the market. Biotec will support H&R Healthcare and expects limited costs to occur prior to the introduction to the UK market. The agreement has an initial term of 3 years with automatic renewal thereafter unless terminated. For additional information, Svein Lien, CEO +47 922 89 323 [email protected] About Biotec Pharmacon ASA: Biotec Pharmacon ASA is the parent company of Biotec BetaGlucans AS and ArcticZymes AS. Biotec BetaGlucans develops and manufactures novel immunomodulating products, and has recently obtained CE-mark for Woulgan containing its proprietary substance SBG. Woulgan is a primary dressing for one-time use on skin wounds, including diabetic ulcers, bedsores, leg ulcers, transplantation wounds, post-surgery wounds, trauma wounds, first- and second -degree burns, abrasions, and cuts. ArcticZymes develops, produces and sells enzymes of marine origin used in molecular DNA technologies and diagnostics, growth markets where rapid technological developments are creating a strong demand for new and improved enzymes. About H&R Healthcare Ltd: H&R Healthcare is a leading UK medical distribution company which represents world-class companies in the product areas of Advanced Wound Management, Compression, Infection Control and Skin Protection. In 2014, Aria Medical (a subsidiary of H&R) was set up to distribute wound care products for leading suppliers - Covidien, a Medtronic company and Mediq-Medeco. H&R have also recently acquired CUI International - a manufacturer and developer of Ostomy and Hernia support products. Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=383833
  • SP-500

2
    0 Votes
    2 Indlæg
    0 Visninger
    N
    SP-500 is in uptrend with a 5 Wave up. As we are just about to finish wave 3, I would like to see some correction to the down-side. This correction to the down-side is wave 4. After that we will have the final Wave 5 up into 2017 when next US recession starts. http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=%24SPX&p=M&st=2007-07-26&en=today&id=p13094953339&a=417583788&r=1437908591216&cmd=print
  • De Svenske XACT produkter

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    IFTA.dkI
    Blot lidt til "TA'nkeboksen", hvis du skulle vælge at handle lige den slags. Mv. http://ifta.dk/ https://www.facebook.com/IftaAps [image: 72996_Nyd_lige_denne_sammenligning_af_Bull_Bear_m._OMXS30___2.png] [image: 72996_Nyd_lige_denne_sammenligning_af_Bull_Bear_m._OMXS30___1.png] [image: 72996_2015_08_24_11_10_45.png]
  • Markedsopdatering efter et par hårde uger

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    H
    Så er der gået 14 dage siden sidste video, så her får i næste episode af markedsopdateringer her fra Markettimer.dk For 2 uger siden spåede jeg fortsat sælgerpres i den kommende tid, og det må vi sige, der har holdt stik. Sælgerne er på banen, og spørgsmålet er, om det får en ende inden alt for længe. Uden at skulle spolere slutningen helt, så kan jeg sige, at vi endnu ikke har ramt de 13 uger siden sidste bund, så jeg formoder at vi får endnu nogle uger med lidt turbulens. Se videoen her under. Hans-Henrik Nielsen https://www.facebook.com/pages/Markettimerdk/165400380191772 https://www.youtube.com/watch?v=0md-bhNe9TE
  • BioGaia: Kursmål 300 kr. indfriet 13:55 18 aug. 2015

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    I
    http://biogaia-theworldleaderinprobiotics.blogspot.dk/
  • Investering i råvarer

7
    0 Votes
    7 Indlæg
    0 Visninger
    C
    Hej Pro´er Jeg har et spørgsmål til jer. Jeg er interesseret i at investerer i olie. Jeg har et depot hos Nordnet, men jeg er i tvivl om hvilket papir jeg skal købe. Jeg er ikke interesseret i, at købe et papir med gearing. Har i nogle forslag til, hvilket olie papir jeg skal købe? Jeg håber på jeres hjælp mange hilsner /Casper
  • Olien - WTI har været under 40 Dollars

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    C
    Håber da snart vi er tæt på bunden. Det siger de sidste charts jeg kan finde. Det er nu også sjovt at læse, at folk tror prisen vil forblive lav og bliver hernede et godt stykke tid. Jeg synes det er ret skræmmende i øjeblikket. Det er ikke sjovt.
  • Fingerprint Cards - analyse

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    S
    Hei. Legger ved min analyse av FING-B. Analysen bygger nesten utelukkende på en TAM analyse av smartphones, men jeg har inkludert MSEK 1000 i 2016 fra andre markeder. Kom gjerne med innspill. 72980_FINGERPRINT_CARDS_ANALYSIS_20.08.2016.pdf
  • Regnskab fra FINGERPRINT.

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    Fingerprint Cards AB Fingerprint Cards (FPC) delårsrapport andra kvartalet april-juni 2015 (Thomson Reuters ONE) 2015-08-20 08:02 . FPC rapporterar positivt rörelseresultat och kraftigt ökande intäkter VDs kommentar Intäkterna för andra kvartalet 2015 uppgick till 445 MKr, en tillväxt om 912 % jämfört med andra kvartalet 2014, respektive 218 % jämfört med första kvartalet 2015. De kraftigt ökande intäkterna är en effekt av att smartphoneleverantörerna tidigare i år på bred front beslutade att införa touchsensorer i sina smartphones vilket accelererat marknadstillväxten, samt att FPC genom vår starka position på marknaden tack vare ledande teknologi och en bred produktportfölj kunnat tillgodose kundernas behov. Verksamheten genererade under andra kvartalet ett positivt rörelseresultat samt ett fortsatt positivt kassaflöde från rörelsen. Rörelseresultatet uppgick under andra kvartalet 2015 till 65 MKr jämfört med -19 Mkr under första kvartalet 2015. Den justerade bruttomarginalen uppgick till 38 % jämfört med 36 % i första kvartalet 2015 och bruttomarginalen uppgick till 36 % jämfört med 27 % första kvartalet 2015. Den förbättrade bruttomarginalen hänförs till en förändrad produktmix. Som fortlöpande kommunicerats har andra kvartalet och perioden fram till delårsrapporten präglats av ett ökande orderinflöde från FPCs modulpartners och orderstocken vid kvartalets slut var 1335 Mkr. Skälet till detta är det växande antal smartphoneleverantörer som valt att integrera FPCs touchsensorer i smartphones. Huawei, HTC, Oppo, Newman, LeTV, Coolpad, Meizu, Dazen, ZTE, Oneplus samt ZUK har under perioden lanserat smartphones med FPCs touchsensorer, vilket befäster FPCs position som den ledande leverantören av touchsensorer till smartphonemarknaden. Ett ytterligare tecken på vår starka position är att kunderna i sin marknadsföring av nylanserade smartphones i allt högre grad lyfter fram att de innehåller våra sensorer, där de förbättrade egenskaperna våra nya touchsensorer tillhandahåller tydligt exponeras. Touchsensorernas prestanda och övriga egenskaper gör det möjligt för våra kunder att erbjuda konsumenten en mycket bra användarupplevelse, vilket gör touchsensorn till en viktig del av telefonen. En annan mycket viktig händelse under kvartalet, såväl ur ett marknadsperspektiv som för FPC, var att Google presenterade de nya funktionerna i den kommande utgåvan av operativsystemet Android. Android M, som versionen kallas och som numera benämns Marshmallow eller Android 6.0, kommer att innehålla ett komplett plattformsstöd för fingeravtryckssensorer och Android Pay, en betaltjänst där fingeravtryckssensorn används för säker identifiering av användaren. I samband med att Google demonstrerade de nya tjänsterna vid sitt förhandssläpp den 28 maj användes prototypenheter med FPCs touchsensor FPC1025, vilket ytterligare understryker FPCs industriledarskap. Googles införande av stöd för fingeravtryckssensorer i Android M kombinerat med det stora intresset av säkra betalningar i mobilen från både konsumenter och smartphoneleverantörer bedöms vara starkt drivande orsaker till den snabbt ökande penetrationen av fingeravtryckssensorer i smartphones. Under andra kvartalet lanserade vi två nya touchsensorer FPC1022 och FPC1035. Dessa är i första hand avsedda för integration på baksidan av smartphones där vi har etablerat en mycket stark position på marknaden, inte minst med FPC1025 som redan nu finns integrerad i ett stort antal lanserade smartphones. Som ett led i vår ambitiösa teknologiutveckling kan vi nu möjliggöra marknadsledande biometriprestanda även för våra nyaste touchsensorer där sensorns storlek signifikant reducerats jämfört med tidigare sensorer. Den minskande storleken gör våra sensorer mycket konkurrenskraftiga då de blir enklare att integrera i telefonerna. Samtliga hittills lanserade touchsensorer i vår produktportfölj är nu i massproduktion. Den starkt ökande försäljningen innebär att vi tillsammans med våra leverantörer och övriga partners under kort tid levererat kraftigt ökande volymer. Detta kräver stora insatser av oss och våra partners, men tack vare en mängd åtgärder är vår bedömning att vi står väl rustade att möta den växande efterfrågan av våra produkter. Utanför den snabbt växande touchsensoraffären för smartphones fortsätter vi utveckla vårt erbjudande för smartcards. Detta banar väg för nya, kompletterande, affärsmöjligheter på sikt tillsammans med Zwipe och andra samarbetspartners. Vi ser med fortsatt tillförsikt på framtiden som förväntas kännetecknas av successivt växande volymleveranser och ett stort antal ytterligare produktlanseringar där våra touchsensorer ingår. Framtidsutsikter Intäkterna för tredje kvartalet 2015 bedöms uppgå till omkring 860 Mkr, vilket motsvarar en tillväxt jämfört med tredje kvartalet 2014 om drygt 1200 %. Som ett resultat av fortsatt ökande bruttovinst och periodiseringseffekter för de operativa kostnaderna bedöms rörelseresultatet under tredje kvartalet förbättras ytterligare jämfört med andra kvartalet. Med tanke på att de prognostiserade intäkterna för tredje kvartalet uppgår till omkring 860 Mkr och vi ser en sekventiellt ökande försäljning även under fjärde kvartalet höjs försäljningsprognosen för 2015 från omkring 2 200 Mkr vilket tidigare kommunicerats till omkring 2 500 Mkr. Skälet till detta är det allt större intresset från marknaden att integrera touchsensorer och bolagets starka produktportfölj. Bolaget förutser i nuläget inget ytterligare externt kapitalbehov trots den kraftiga volymökningen som väntas under återstoden av året. Apr- Apr- Förändring, Jan-Jun Jan- Förändring, Jan- Nyckeltal * Jun Jun % 2015 Jun % Dec 2015 2014 2014 2014 Nettoomsättning, 445,2 44,0 + 912 585,0 62,4 + 838 234 Mkr Justerat bruttoresultat, 170,9 20,8 + 722 221,4 30,0 + 638 107 Mkr Bruttoresultat, 159,0 13,2 + 1 105 196,3 16,7 + 1 075 72 Mkr Justerad 38 47 38 48 46 bruttomarginal, % Bruttomarginal, % 36 30 34 27 31 Rörelseresultat, 65,4 -44,9 46,6 -71,5 -145 Mkr EBITDA, Mkr 74,9 -24,1 68,1 -46,1 -84 EBITDA, % 17 -54 12 -18 -36 Resultat efter finansiella 65,4 -44,8 46,6 -71,0 -144 poster, Mkr Resultat per 1,12 -0,79 0,80 -1,25 -2,47 aktie, Kr 30 30 Jun 2015 Jun 2014 Likvida medel, 166 238 Mkr Soliditet, % 57 87 Orderstock, Mkr 1 335 63 För mer information Jörgen Lantto, VD Fingerprint Cards AB (publ), 031-60 78 20, [email protected] Internet: www.fingerprints.com/corporate/ Välkommen till Fingerprint Cards Q2 Finansiell rapport Webcast torsdag 20 augusti 15:00. Deltagare går in via denna länk och registrerar sig: https://engage.vevent.com/index.jsp?eid=3483&seid=46 Fingerprint Cards AB (publ), org.nr. 556154-2381, offentliggör denna information enligt lagen (2007:528) om värdepappersmarknaden och lagen (1991:980) om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 20 augusti 2015 klockan 08.00. Viktig information Utgivning, publicering eller distribution av detta pressmeddelande i vissa jurisdiktioner kan vara föremål för restriktioner. Mottagaren av detta pressmeddelande ansvarar för att använda detta pressmeddelande och informationen häri i enlighet med tillämpliga regler i respektive jurisdiktion. Detta pressmeddelande utgör inte ett erbjudande om, eller inbjudan att förvärva eller teckna några värdepapper i Fingerprint Cards i någon jurisdiktion. FPC Delårsrapport Q2 2015: http://hugin.info/132202/R/1946594/706424.pdf
  • Exiqon Q2 optakt og produkt review

1
    0 Votes
    1 Indlæg
    0 Visninger
    investor1989I
    Har lavet et indlæg som optakt til Exiqons Q2 regnskab samt lavet en produktanalyse af muligheder fremadrettet især i forhold til cloud platformen: Generelt ser jeg stærke muligheder fremadrettet og ser den seneste tids aktiefald som en mulighed for dem som ikke kom med på casen i første omgang. Jeg forventer et ok Q2 men især forventningerne frem mod Q4 bliver de vigtigere. For yderligere læsning, følg linket: http://inrater.com/exiqon-produkt-review-og-q2-optakt/
  • Photocure

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    A
    Photocure har nået en vigtig milepæl idet de har fået SPA med FDA for Cevira. Det indebærer at FDA har godkendt protokollen for hvorledes fase 3 forsøgene for dette vigtige middel mod kræft på livmoderhalsen skal gennemføres. Vejen er således banet for indgåelse af aftale med en af big farma selskaberne om eneforhandling med dertil hørende up-front betaling m.m.m. Ellers rapporteres om stor fremgang i salget af kontrastmidlet Hexvix især i USA hvor de har en bruttomarginal på 96%. Det betyder at dette produkt går med overskud og desuden trækker den samlede virksomhed i plus senest fra Q1 2016 at regne. Idag rapporteres om aftale med BIOSYNTH om eneforhandling af Cysview i Canada og de oplyste for kort tid siden at dette middel er godkendt for salg i Rusland. En ny forhandler arbejder med myndighedsgodkendelse for salg af Cysview i Australien og NZ. Baggrunden for at der endelig er kommet noget dynamik i salget er en række videnskabelige rapporter som dokumenterer at patienter med blærekræft har 50% større chance for at overleve uden tilbagefald hvis de er undersøgt og behandlet med anvendelse af kontrastmidlet Cysview/Hexvix.
  • Tab med overskud

0
    0 Votes
    0 Indlæg
    0 Visninger
    M
    Hej alle, så er der et nyt blogindlæg oppe på min side. Jeg håber at det kan hjælpe og/eller inspirere. Tjek det ud: http://www.tradingjourney.dk/artikler/tab-med-overskud/ Mathias Tradingjourney.dk https://www.facebook.com/TradingJourneydk
  • Genmab: DuoBody® technology collaboration with Janssen

2
    0 Votes
    2 Indlæg
    0 Visninger
    Helge_LarsenPI-redaktørH
    "Genmab and Janssen BioTherapeutics are working together to create bispecific antibodies using Genmab's DuoBody technology platform under a July 2012 collaboration between Genmab and Janssen Biotech, Inc. The video below, produced by Janssen BioTherapeutics, describes the key elements that have made this a successful collaboration". http://www.genmab.com/duobody/duobody-technology-collaboration-with-janssen Tak til "Sukkealf" for link.