Aktiesnakken — Februar 2022
-
at 7 am. Regards Lars
-
@StockBull du har også mail IR så? - jeg har heller ikke fået noget link eller svar endnu
-
ja...
-
Det tror jeg gerne.
-
Det er da altid noget at fabrikken ikke er futtet af ligesom med WPU (eller hvem det nu var)
-
Mon de skal have teknikere fra Kina fløjet ind for at analysere på fejlen? - Kan huske at de skulle ind og kigge på fabrikken da den blev færdig, og der så var problemer med indrejse pga. corona
-
Det kan man ikke udelukke. Tror dog de starter med at inspicere og evt. tage nogle billeder af skaden og evt. sende til Kineserne i første omgang. Det er også muligt der stadig er garanti på reaktoren. Normalt er der 1 års garanti - med hvis det er design fejl kan der være længere garanti
-
ja, der er vel faktisk næsten 2 år siden i dag at fabrikken stod "klar"
-
Korrekt. Må håbe de kan klare det uden Kineserne - så går det nok lidt hurtigere.
-
heller ikke her
-
Aktier/tendens: Futures peger på positiv start på stor regnskabsuge https://proinvestor.com/investornyt/777287/aktier-tendens-futures-peger-pa-positiv-start-pa-stor-regnskabsuge
-
ok, der kom min invitation
-
Hvordan har i fået link?
-
send en mail til IR og bed om at deltage i investor call
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind