Aktiesnakken — Februar 2022
-
Det synes jeg også, men resultatet er -25% på kursen og et have af negative artikler
-
have=hav
-
Men det kunne de ikke undgå. Og den nyhed SKAL også koste en hel del på kursen
-
I har nok ret, men synes 25% er lidt overdrevent taget i betragtning de tæsk den har fået i dagene op til med det vi indtil videre ved om nedbruddet.
-
Jamen jeg er da også enig i 25% er for meget. En overreaktion. Men man kan også være sikker på shorterne har frydet sig
-
Jeg fisker også liiiige over 15
-
@Daytrader_DK 08:43.<br>
FA, ejet af norges største røvhul Trygve Hegnar, citerer i artiklen https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/02/07/7814955/heller-salt-i-saret-pa-quantafuel-eierne følgende SMS fra norges næst største røvhul Øystein Stray Spetalen:<br>
<i>«It is easier to fool people than to convince them that they have been fooled»</i>, skriver investor Øystein Stray Spetalen i det han siterer Mark Twain i en tekstmelding til Finansavisen mandag. -
Tak for info @Reserven

-
Jamen det så galt det kan gå når man skal lave plastposer om til en skvat olie

-
-
@nohope det er kammeret der varmer som jeg har forstået det, så der er ikke noget med tæring af plastblanding
-
Nohope jeg tænker heller ikke de er nogen herinde der ikke er enig i gårdagens meddelelse skal give et ordentligt gok i nødden
-
Kan se jeg nu har fået dagens portion
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind