Aktiesnakken — Februar 2022
-
-
Nej jeg har ikke Pryme. De er bagud i.f.t Qfuel så der har jeg samme holdning som skrevet 4/2 12:09. Der er mange spillere på markedet og jeg har valgt Qfuel. Samme kan man sige om solar markedet og der har jeg også kun valgt et firma (Ennogie). Biotech samme taktik nemlig Genmab. Ikke, at det er forkert, at satse på flere heste. Der er dog kun en vinder i et løb og jo flere man satser på jo større risiko for, at ramme en der krakker

-
Naturligt at kursen falder når QF sender ud en BM om køb af udstyr fra Eggersmann til Esbjerg sortering - uden at samtidig præsentere en partner til det. Sikkert mange der nu spørger sig om QF ikke klarer at få en partner til Esbjerg sortering og derfor tvinges til at bygge Esbjerg sortering uden partner som implicerer at QF trænger mere penge = endnu en emission.
-
For mig har Lars så langt været en STOR SKUFFELSE. Først skråsikkert love PoC <i>around year end</i>, for nu at snakke om (kanske) i Q1, og så skabe usikkerhed om QF skal bygge Esbjerg sortering med eller uden partner. Elendig kommunikation til markedet.
-
Jeg har nu ikke tænkt tanken at der ikke kommer en partner med på sorteringen. Vil synes det er meget underligt hvis ikke Geminor gene vil være med. Lars har også givet udtryk for der er flere virksomheder der står i deres data lokale (med NDA)
-
545 det er virkelig svært at estimere 3 år frem. Så det vil jeg undlade at gøre her. Men SB har lavet et stort arbejde med hans Excel som du kan se her
-

-
vi er tæt på grænsen til de 20. Er ikke i tvivl om at shorterne vil kæmpe for at få den derunder da det er et psykologisk punkt hvis den går under
-
Jeg er overbevist om at der kommer en partner på sorteringen, Det jeg kritiserer, er kommunikationen til markedet rundt Esbjerg sortering, særligt når QF i lang tid og Lars flere gange har sagt at mulige partnere nærmest står i kø for at få være med. Den BM om aftalen med Eggersmann, uden at samtidig præsentere en partner, var en STOR FEJL. Investorer hader usikkerhed og åbne spørgsmål.
-
Uden at konkretisere det, så tænker jeg alligevel det bliver mindre. En ting er mulige forsinkelser. Men 24 bliver også det første ramp up år. Det tager noget tid at få sådan en sprit ny fabrik til at køre 24/7. At skulle lære en helt ny stab op
-
Enig Reseven. QF har endnu ikke fået sig skudt ind på en god kommunikation og IR
-
Fredagens aktier: Carlsberg hang på i toppen efter regnskab https://proinvestor.com/investornyt/776782/fredagens-aktier-carlsberg-hang-pa-i-toppen-efter-regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind