Aktiesnakken — Januar 2022
-
2 ud 4 linjer.
-
Bugger....
-
Daytradere jeg forstår din frustration. Men dette er alt andet lige positive nyheder, en lille mekanisk fejl, men 2 linjer producerer altså nu med fuld styrke. Plus soon er skiftet ud med shortly POC, dette er positivt selvom den kan misforståes og vi måske havde forventet POC i dag

-
Kun feedingstocksystemet igen.. det er positive nyheder

-
Argh. kan desværre ikke sige jeg er super overrasket. Så skal roadshow bruge til at berolige
-
ja det er positivit at det lige nu kun er mekaniske problemer
-
Mon ikke vi skal ned under de 30 igen
-
det tror jeg
-
Det vil jeg så benytte til at samle de de 10% op fra ekstra funding jeg nævnte i sidste uge
-
Det er lidt uklart den meddelelse. Sidste gang nævnte de specifikt shredder som jeg vil sige er en del af feeding system. Men denne gang nævner de feeding system. Så jeg tolker det egentligt som et andet led
-
De er ved at lære på den hårde måde at feeding system ikke kan holde til de tæsk det får. Så der skal alt andet lige fortages design ændringer. Men muligt de forsøger at lave en quick fix efter som de siger "shortly"
-
Og nu kan vi så begynde snakken om hvad "shortly" dækker over......bliver det i januar eller skal vi ind i feb????
-
Haha ja den evige debat
men vi får nok hårde tæsk i dag hvertfald -
Og ja jeg tænker også de norkse FT kommer til at spørge QF hvornår nedbruddet sketete. Om det skete i fredags i børsens åbning. Før/efter den indkaldelse til roadshow. For ja det ser lidt mystisk ud da aktien vendte og fald ca 10%
-
meget
-
Det he er ikke bare lige om en uge. Så var dagens melding ikke kommet
-
enig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind