Aktiesnakken — Januar 2022
-
Så kan man antage at QF ved at PoC afsluttes enten Søn/Man/Tirs og HVIS ikke den er i hus der, må man ud og fortælle markedet (og uddybe på roadshow(s)) ?
-
Men selv det synes jeg jo er underligt.
-
Et tænkt eksempel
-
POC testen tager 8 dage at lave. På mandag fejler de på 7. dagen. Shredderen driller igen og de kan ikke lave en 30 min quickfix. De kan starte op på torsdag til en ny 8 dages test. Den lykkedes de med og fredag uge 3 har de opnået POC. Er det ikke stadig omrking årsskiftet. I min bog er hele dec og januar omkring årsskiftet
-
Så vi er igen tilbage ved timingen af at indkalde roadshow når man (læs dem selv) vitterligt ikke ved om de kan opnå POC eller ej inden onsdag. For hvis de var 100% sikker så var der også kommet en meddelelse
-
Ja der er vi i definitions spørgsmål. <br> Jeg vil sige, se på markedet og reaktionerne. Nej QF må melde ud og det tror jeg de ved
-
Jeg håber virkelig
(også for dem selv) at de udsender FBM inden mandag morgen at POC er opnået -
Ja det er ca. der vi er, om det er Tirsdag er også OK. Men tror seriøst vi står i kaos hvis vi går til uge 3 som det er pt
-
flertallet af investorer har allerede forventet en udmelding ( ved at stikke en finger i luften og mærke hvad vej det blæser)
-
Og hvis du stadig laver IR løsninger, kunne QF da nok være en potentiel kunde

-
Jeg er ikke imponeret af deres IR......
-
Jeg har alligevel aldrig nogensinde prøvet ikke at få svar når jeg sender spørgsmål/kommentar til deres officielle IR mail adresse. Om det er personen der har ansvaret, vedkommendes chef der ikke prioritere den nødvendige tid eller hvad det er. Det ved jeg ikke. Men de mangler at få lavet en process for hvorledes de vil agre på IR. Og med det sagt hvorledes de kan agere mere udafvendt
-
Ja det virker mærkeligt at folk tilsyneladende godt kan få fat i Kristian Flaten på telefon, men ikke få svar på en mail fra IR afdelingen
' -
hvor der vist nok er opgraderet til 2 ansatte
-
bemærker iøvrigt at der iflg. Nordnet er 18313 nordnettere der ejer QF aktier, så kan være de er overbebyrdet med mails.
-
Normalt er der kun et meget lille antal investorer der aktivt tager kontakt til et selskab
-
Ligeså vel som der på en side som PI kun er meget få der aktiv skriver. typisk er det 89-99% der nøjes med at læse
-
98-99%
-
@troldmanden, hvad med at skrive til Flaten eller Rosenløv og fortælle at deres IR ikke svarer på e-post?<br>
At IR ikke svarer er meget dårlig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind