Aktiesnakken — Januar 2022
-
Tak ilm.
-
Jeg satser nu på der ikke komme en nyhed inden åbning på mandag. Så kan man nok få de sidste med lidt rabat

-
Tak i lige måde
-
Jeg er dybt chokeret? Man kører bil i halvanden time og så ender vi i minus?? Hvad skete der lige ?
-
Trods alt 10% på meget kort tid den smed
-
Du kan læse årsagen i chatten. Nervøsitet
for det er et dårligt resultat de vil melde ud om -
Tror vi alle har været lige gode om at handle kursen op efter det sidste dyk. KB har sagt han ikke er investor så hans salg er ikke så koordineret igen. Hvis POC bliver meldt ud Mandag bliver det jo nok efter luk så nogle af swingerne tør tage en ekstra dag til at samle op.
-
Helt ufattelig at nogen har kunne interpretere roadshow som et negativt signal. Det er Lars første store salgsmøde med den nye præsentation.
-
Var noget gået galt havde de enten indkaldt til live stream kl 8 på Mandag eller startet en ny POC da selv uge 3 ville være ok i forhold til year end.
-
Jeg regner fortsat med vi hører nyt før Onsdag. De bliver jo nød til at booke storinvestorernes kalender med et par dages varsel hvis de ønsker bred deltagelse. Jeg tror ikke det var mening at denne info skulle sive ud så hurtig.
-
Fit Investment Ideas har igen gjort det godt
-
RockMoney. det har slet ikke været nødvendigt at sende den varsel til analytikerne. Jeg har deltaget aktivt på flere sådan før hvor de er er kommet med ca 1 times varsel. Sådan er det at være analytiker. Så ved man der indimellem kommer nyheder der kræver man smider hvad man har i hændeerne
-
Jeg kan godt se hvorledes man kan lave en negativ tolkning af oplysningen. Modsat kan jeg også lave et positivt spinn.
-
Netop derfor finder jeg det dårligt IR at de laver det her midt i den mest intense periode selskabet ever har været i
-
Bevægelserne på børsen viser det også meget godt
-
Rolling jeg mener ikke der er nogen årsag til at betvivle Fit Investment har fået den indbydelse. Men han er selv storaktionær, så man skal generelt læses hans kommentar i det lys. For han er notorisk meeeeeget positiv nærmest what ever QF præsentere
-
Han har også delt et billede af invitationen på FB. Den er sendt til Pareto og vist nok også ABG
-
Virtual Group Presentation - Quantafuel Non-Deal Roadshow January 2022
Hello,
You are invited to the meeting detailed below.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind