Aktiesnakken — Januar 2022
-
nu har han opdateret sin facebook post til: Jan Martínek
"It is a roadshow for Pareto clients on Wed. QFUEL must say something to everybody before Wed. It is not likely they they would be doing it for Pareto only. My bet is they should say something before Monday open. But who knows." -
TM: Enig.
-
hmmm hvis der kommerr en kæmpe nyhed hvad end den er god eller skidt, så kan de ikke vente med at adressere markedet til onsdag hvis meldingen kommer mandag morgen
-
Ja, den slags må gælde selv i Norge!
-
Nu har han opdateret sin blog også: https://fitinvestmentideas.com/2022/01/07/quantafuel-just-announced-management-road-show-for-next-wednesday-proof-of-concept-announcement-soon/
-
" There are speculations in the market, QFUEL should want to clarify this soon."
-

-
det har han gjort over flere gange
-
ah ok
-
Det er det eneste sted jeg kan læse hans indlæg. Tænker det er der han opdatere først
-
Hvad udløste en 10% stigning tidligere
på dagen og nu tilbage i næsten åbningskurs .. ? -
det link 15:37
-
faldet tror jeg ikke rigtig vi ved
-
en besluttede sig for at sælge på stigningen
-
måske KB
-
Tror der er en del flere. Stemningen har som nævnt skiftet på FA
-
så tror der er nogle af de helt kortsigtede spekulanter der har dumpet igen
-
det kan være... ligner bare det var nogle store klumper (100k+)
-
men var lige væk fra skærmen da det stod på
-
rischioso har altid været pessimistisk og Hermann kan jeg ikke finde ud af at placere. Er det måske en anden tråd i læser på FA?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind