Aktiesnakken — Januar 2022
-
mest spekulation !
-
Tak, har selv Quantafuel med et gak på 33 NOK, så jeg ser da gerne 70 NOK igen:-)
-
Den bølger en del
-
Er det så Bøhn der igen flasher en blok
-
Nå er der nogle der tør trade mere....sælge en blok
Jeg tror jeg springer over fristlsen de kommende dage -
ikke sikker, der er åbenbart andre der kan lide de 20k blokke også, siden han kun kom af med 2,
5 blok den anden dag -
prøver at holde mig på måtten, men smed en lille smule i 34,98

-
he jeg forsøger at sætte mig på mine hænder lige nu. Synes det er crazy det IR har gang i
-
enig.
-
Jeg købte i forgårs 3 portioner i Gamestop. udelukkende for at trade. Men reelt kursen e aaaalt for højt. Men der er så mget swing i den. Lige nu ligner det et godt/heldigt køb
-
fedt. ja det turde jeg sku nok ikke

-
Hvorfor ikke trade der. Den swinger nærmest 5-10% hver eneste dag
-
Nu prøver jeg det af og ser hvordan det går. Havde i tankerne om at se om jeg kan øge med 33% i første omgang. Det kan jeg så muligvis nå allerede i dag
-
mindre kan dog også gøre det

-
Blev den der 20k blok handlet i QF?
-
TM: jeg fulgte den for længe siden da det var vildest med robinhooders, og det var nogle sindsyge sving, den skulle minutiøst overvåges hvis jeg skulle være med. Kan være det går mere roligt for sig nu.
-
@hook22
håber du har ret! -
Algo der køber i 800 stk blokk
e? -
iceberg ordre i salg, med åbn volumen 800 stk vil jeg tro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind