Aktiesnakken — Januar 2022
-
link
-
Quantafuel – Just Announced Management Road Show for Next Wednesday – Proof of Concept Announcement Soon?
We just got an invitation to Quantafuel management roadshow for the next Wednesday 12.1. The roadshow is organised by our Norweigan broker. QFUEL might be doing similar venues with other brokers too. This could be very positive. It is unlikely that the QFUEL management would be doing a roadshow presentations without any news on Proof…
Fit Investment Ideas (fitinvestmentideas.com)
-
"This could be very positive. It is unlikely that the QFUEL management would be doing a roadshow presentations without the news on Proof of Concept. "
-
tjaee, det ville da helt sikkert være et plus for dem !
-
hmmm
-
Jeg forstår godt hans rationale for det bud. Det vil også være lidt dårlig timing at holde roadshow uden POC
-
Samtidig er det klodset at sende sådan en invite ud inden de har meldt ud om POC
-
Jeg e ikke super begejstret for deres IR insdats/strategi. De svare heller ikke når man sender til deres IR mail
-
Det håber jeg.
-
Ja jeg ryddede også lige 34
-
Ik min plan
-
hah, ja hvad pokker, stadig billigere end da du solgte
-
Men godt nok klodset håndteret
-
Det her kan vise sig at være noget af en bombe med brændende lunte. Jeg tager alt tvivl i mig omkring Hermann siden han
fik ret. -
Haha ja den første blok jeg solgte i 34,36. Det var dog dem jeg fik tilbage i går på nær lige en lille sjat. og så købte jeg mere
-
Har egentligt 10% mere at købe for. Meeen vil gerne have den ned....
-
hmm ja, intet er sikkert endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind