Aktiesnakken — Januar 2022
-
Og sker det kommer der en del nervøse og sælger den under 30 inden da
-
Så mine bonus aktier skal bla bruges lidt på det stunt. Splittet op i flere blokke
-

-
Iøvrigt @rocketmoney så kalder han ikke QF for en spade, det er ordsprog for at sige tingene som de er. Kan ikke se at det skulle være et skidt indlæg han har skrevet. Han har da ret i at tilliden svækkes desto længere tid der går fra nu af til udmelding af PoC.
-
Mjaaa deri er jeg nok ikke helt enig. Tilliden er for mig den samme om 1 uge og 2 uger. Går de ind i feb uden nyt. Ja så har jeg nok reduceret en del inden da
-
Jeg synes primært det er i Norge hvor der er en gruppe der læser omkring årskiftet meget snævret
-
Kan læse at Fyens Stiftstidende har forsøgt at finde ud af hvad det elastiske begreb "omkring årsskiftet" betyder i forbindelse med letbanen.
Det har de ikke kunne få svar på https://fyens.dk/artikel/lover-letbane-til-tiden-efter-fortrolig-orientering-men-ingen-kan-svare-på-hvad-åbning-omkring-årsskiftet-betyder -
TM du siger jo selv du forventer den falder den kommende tid hvis ikke PoC kommer
-
det er jo fordi der er investorer der mister tilliden og sælger ud
-
Ahhh haha. Jamen det er da også en sætning med eleastik når det ikke er specifik uge/mdr. Derfor der åbnes for alle disse fortolkninger
-
ja

-
bestemt
-
Nå synes den bliver afvist ved 30 hver gang. Skal man have funden en syl frem så der kan prikkes hul på den bund....
-
100% enig SB
-
du har ret SB, de siger "around year
end." -
ikke års skiftet
-
Ultimo året så tænker jeg de sidste 6 uger af året. Men så ved jeg også der er en risiko for tingene går ind i det nye år
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind