Aktiesnakken — Januar 2022
-
Så mangler vi bare at Helikon har købt 1 mio aktier i aftes
-
Ja hvor heldig kan man være

-
Hvis interessen har været stor nok for emissionen, så vil man typisk ikke tildele shorterne "gratis" aktier
-
Men den store rabat kan netop tyde på intressen ikke har været voldsom stor. Altså ikke overtegnet x antal gange
-
Vi må se i morgen om der er sket noget. På sin vis ville det være rart hvis de var ude, men jeg tvivler . Mange shorts blev sat hernede omkring
-
Mot nok en røff Ukraina-kriseuke på børs: https://finansavisen.no/nyheter/finans/2022/01/28/7809772/utsikter-til-toff-ukraina-uke-i-borsmarkedene
-
@Daytrader_DK, i morgen er det lørdag

-
ah ja, heldigvis

-
Det stinker godt nok med Helikon Investment. De har ikke justeret shorten i næsten 2 måneder, og samme dag som der kommer en emission har de lige øget den.
-
Hvad er odds for det sammenfald...
-
Reserven det var også min tanke. Så det bliver ikke før hmm var det den 2/2 aktierne kommer
-
nå lad os så se om vi får en battle her i lukke auktionen
-
luk i 25,26. Det er ok
-
så brød PC $5 og nu knap 85% nede siden noteringen for under 1 år siden. avavav
-
Jeg tror det giver mere mening i næste uge og er også mega spændt på hvorfor Esbjerg er så dyr. Der er en kanin i hatten ...med gulerød. Casen er stadig god men blevet meget mere langsigtet.
-
Og ja @Pensionisten vi er alle skuffede over udvanningen på det her tidspunkt og den syge rabat ovenpå en
virkelig lav kurs.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind