Aktiesnakken — Januar 2022
-
Vi manglr mange informationer. Hvor lang tid tager det at bygge den del af fabrikken
-
Og som flere har påpeget hvad med den kemiske del af fabrikken som ikke er nævnt med et eneste ord
-
Kan det måske være fordi de potentielle partners der er, alle har krævet flere mdr drift data udover POC. Noget jeg har nævnt flere gange. Noget jeg selv ville kræve hvis jeg skulle invester ca 400 mio i sådan en fabrik
-
Dubai og UK ser jeg ikke blive finansieret af denne emis
sion. Det er kun småting. Lokale studier mm -
Det gør de bestemt heller ikke

-
Jeg savner i dén grad en CC
-
Det gør jeg også. En lille fremlæggelse af et Road Map for det næste års tid
-
lige nu er det meget rodet billede
-
Præsentationen den 12/1 skriver de Esbjerg drift i 23. Det tager 18 mdr at bygge, så de skal starte senest udgangen af Q2 for at holde den plan
-
Jeg vil gene tro inden udgangen af næste uge så er deer kommet en meddelelse om først etappe af Esbjerg bliver sat i gang nu. Og der afsløres partneren så
-
Og den meddelelse alene vil også få kursen til at stige pænt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind