Aktiesnakken — Januar 2022
-
PC er nu tæt på $5. Nede med 84% siden de blev noteret i 21!!
-
Hvis man skal læse meddelelsen med de positive briller, så står der ikke at fabrikken ikke kører.
Men at den skal køre mere stabilt/længere tid = forbedre oppetid måske. -
Reserven de fleste proff vil afvente endelig POC og drift på fabrikker. Ja det er dyre så at købe sig ind. Men det er også high risk nu. Og det er typisk ikke den salgs store virksomheder vil have på deres egen bog. De vil heller se teknologien modne sig og så købe ind
-
Det er jeg enig i. Men det er nok tvivlsomt om der står en bejler klar.. Måske Equinor, som har et mystisk samarbejde med QF svjh.
-
Nææ tænker heller ikke der står en specifik klar i kulissen. blot at der bliver holdt meget øje med QF fra alle interessenter i banchen
-
Personligt synes jeg det er fedt Kirkbi øger deres andel
-
Ja, havde nu gerne set BASF øge også
-
Ja men det vil ikke være seres bizz case at gøre det
-
deres
-
Er jeg lidt peanuts for at støtte en god samarbejdspartner til deres "cleantech" profil
-
Det er kanp så meget penge QF hara brug fra BASF, som det er teknisk sparring og et par fabrikker med dem
-
Men et vigtigt "stempel" for QF at have dem ombord
-
Jeg håber sku' at der kommer en opdateret børsmeddelelse i morgen omkring Skive, med flere detaljer og en evt. ny tidsplan.
-
DT det tænke jeg ikke der gør. For så kunne de lige så godt have inkluderet det i den meddelelse de sendte i dag
-
Tænker der kommer en meddelelse her i aften. Den er lukket til kurs xx
-
@troldmanden 17:17, det har jeg allerede.
-
Alpha
</p> -
DT ja det er rigtig godt signalværdi de er med. Og det er så meget mere end blot signalværdi når de har nogle af deres skarpe hjerner gående i Skive og hjælpe med at optimer den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind