Aktiesnakken — Januar 2022
-
Så var der vidst lige nogle der ikke gad mere og satte en klods i vejen.
-
Lad os håbe den ikke falder for meget til slut
-
Jeg tror den kommer til at stige. Vi er ikke de eneste der kan tælle til 14.
-
Krydser fingre nu vil jeg gerne opad ikke flere penge til at købe yderligere pt

-
De fleste der tror på POC har haft deres
aktier de sidste 2-3 uger. Også derfor shorterne har haft det så let på det seneste. -
Der er nu gået over 14 døgn siden meldingen om de var startet op igen. Der må have været et stop på et tidspunkt der gør de er startet forfra. Ellers kan de ikke sige de har været tæt ved de 2 andre gange
-
Den prop der bliver nævnt. Hvor mange og i hvilken kurs?
-
Jeg kom først senere til. T
ror @Gavranovioc mente de 18k der blev handlet 15:37 -
Synes godt man kan forsvare udmeldingen at de har været tæt på. De har jo opfyldt 3 ud af 4 kriterier... og så ryger noget så "simpelt" som shredderen.
-
Rocket min pointe er at der ikke er gået 14 dage de andre gange. Så enten har de være flere dage fra POC eller også er de begyndt forfra med den igangværende
-
27,50 i luk. Hæderligt
-
men ret lille oms
-
Yes. har nok forstået at udmeldingen ikke giver meningen hvis man ser isoleret på oppe tid. De har været langt fra to uger. Men i deres syn har de jo klaret 3 ud af 4 i et stykke tid.
-
MB det er vi også flere der har tænkt den tanke
-
De har generelt bare været uheldige med dres kommunikation om POC forsøgene
-
Jeps så uheldig! ...men nok også et tegn på hvor meget de tror
på det. Ser så meget frem til at komme på den anden side af POC. (Ikke fordi jeg regner med at sælge min beholdning foreløbig) -
Det vil blot reducere shorter manipulationen
-
Tror vi vil hænge længe på shortere der spekulere. Det næste de kan spekulere i er at der kommer udfordringer med at skalere teknologien. Seolv det er en masse 5.000 tons linjer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind