Aktiesnakken — Januar 2022
-
at det så måske er sket alligvel, vil jeg ikke afvise, netop fordi de havde brug for at fortælle at de var ontrack igen
-
Det giver god mening.
-
På den måde har de heller sagt noget forkert ift. BM
-
Det er gode reflektioner @Reserven
-
Fredagens aktier: Vestas blev den store taber i blodrødt C25-indeks
https://www.proinvestor.com/investornyt/768836/fredagens-aktier-vestas-blev-den-store-taber-i-blodrodt-c25-indeks -
Tanken har da strejfet mig.
Men hvorfor skulle en ny CEO, dække over det. Det ville både være kriminelt karriere ødelæggende.
Hvad skal han eller den øvrige ledelse personligt vinde ved at bedrage markedet? -
At der udover shredder og feed system kan opstå nye problemer kan naturligvis ikke udelukkes.
-
Men man formode at ledelsen melder oprigtigt ud, ellers er de jo til ansvar for det.
-
Hvis de har genstartet fabrikken den. 12 (dage senere) har det næppe været det store i det. Det afhænger jo helt af vi kan stole på det "referat" fra FIT investments.
-
(2 dage senere)
-
Men vi burde nok lidt føre have været obs på at ting at starte PoC ikke kun burde være meldt ud på et lukket investormøde
-
Men vi burde nok lidt før have være obs på at ting som at starte PoC ikke kun burde være meldt ud på et lukket investormøde
-
Og det sætter så spørgsmåls
tegn ved hele referatet -
er det korrekt gengivet?
-
Ja, vi må prøve at få krydstjekket med selskabet. Jeg er stadig så naiv at jeg regner med at der kommer en børsmeddelse Mandag morgen om at PoC er gennemført. Men ellers vil jeg prøvet at skrive til selskabet for at få en afklaring.
-
Det er tankevækkende ja...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind