Aktiesnakken — Januar 2022
-
Det er muligt, hvis der er en sådan "ramp up" tid fra man starter anlægget
-
ellers er der jo ikke noget at tage fejl af
“…we have the corrected feeding issues and restarted the plant today and anticipate achieving PoC shortly…” -
Vi
har fikset problemerne og genstartet anlægget. Og forventer at opnå PoC snarest -
Men det er klart problematisk at en lille skare af investorer får den oplysning, mens resten af markedet ikke gør (hvis ikke JM havde skrevet det på sin blog)
-
Jeg betvivler MEGET STÆRKT at QF/Rosenløv i roadshow præsentationen den 12.01 sagde, eller sågar antydet, at QF den 12.01 startede et nyt PoC forsøg, fordi det ville være direkte tåbelig. Videre være insideinformation de KUN gav til nogle få, ikke til hele markedet.
-
Enig i at det ville være en forkert disposition
-
at det så måske er sket alligvel, vil jeg ikke afvise, netop fordi de havde brug for at fortælle at de var ontrack igen
-
Det giver god mening.
-
På den måde har de heller sagt noget forkert ift. BM
-
Det er gode reflektioner @Reserven
-
Fredagens aktier: Vestas blev den store taber i blodrødt C25-indeks
https://www.proinvestor.com/investornyt/768836/fredagens-aktier-vestas-blev-den-store-taber-i-blodrodt-c25-indeks -
Tanken har da strejfet mig.
Men hvorfor skulle en ny CEO, dække over det. Det ville både være kriminelt karriere ødelæggende.
Hvad skal han eller den øvrige ledelse personligt vinde ved at bedrage markedet? -
At der udover shredder og feed system kan opstå nye problemer kan naturligvis ikke udelukkes.
-
Men man formode at ledelsen melder oprigtigt ud, ellers er de jo til ansvar for det.
-
Hvis de har genstartet fabrikken den. 12 (dage senere) har det næppe været det store i det. Det afhænger jo helt af vi kan stole på det "referat" fra FIT investments.
-
(2 dage senere)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind