Aktiesnakken — Januar 2022
-
Nå jeg vil trække mig nogle timer. Så pa
s godt på biksen
Jeg er klar til eftermiddags nyheden 
-
Skal prøve!
-
-
Aktier/åbning: Vestas og Mærsk tynger dybrødt C25 fra start
https://www.proinvestor.com/investornyt/768556/aktier-abning-vestas-og-maersk-tynger-dybrodt-c25-fra-start -
@StockBull en bemærkning til "PoC test forsøg 2".
Hvis de er startet 3/4. Jan. Mon så ikke at det var meningen at PoC skulle have været i hus til d. 12 jan (roadshowet).
Dvs. vi kan igen estimere 8-9 dage burde være varigheden. -
Det matcher også med "PoC test forsøg 1". Start 15 december, Slut inden Jul, d. 24 december.
-
9 dage

-
Så fik jeg taget en bid mere i 27,52
-
Vi er nu kursmæssigt lavere end da PoC udsættelse blev meddelt d. 10 Januar, så forventningerne er ikke skyhøje.
-
Naah vitus, tror jeg såmænd egentlig ikke der er. Tror bare folk holder vejret, og så er det nemt for shorterne at få den til at sive lidt. Dette kombineret med dem som bliver bange efter 7-8 dage uden nyheder giver en naturlig negativ trend, plus det generelle marked også falder meget over det hele.
-
@Vitus. Vi er i hvert fald ikke blevet spurgt i den undersøgelse. Husk Finansavisen.no er ikke hele finans verden.
Se på globale
index. Det er årsagen til at shorterne igen kan have skovlen fremme i dag. -
Har jeg såmænd også gjort løbende. Og tænker jeg også der er flere herinde som har
men der er jo en grænse for alt. Har det jeg skal have, alt med måde. -
@Vitus Den falder som alle andre pga rentestigninger. Markedskorrektionen er ikke betinget af udsigt til ringere virksomheds performance Den fremtidige pengestrøm nedskrives blot til en lavere nutidsværdi pga af de højere prognosticerede låne renter. Derfor rammer det QF på trods af almen tro på at POC nok snart skal komme... og så er der altid dem der i panik kan driv
es ud over kanten.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind