Aktiesnakken — Januar 2022
-
Ja okay det kan der være noget om. Men kan se jeg mangler at værdisætte 2024 pipelinen så hvis de har 5-6 projekter mere i 2024 skal der vel indregnes ca. 10 nok per fabrik. Man skal nok regne med de for 2 nye ordre per år så 6 fabrikker mere oveni a 10 kr giver 2024 target på total 350 nok
-
Har set analytikere værdisætte hver ny fabrik til 20-30kr
-
Nå nu kom jeg sq til at samle flere QF op. Er hvis over det "fornuftige" niveau i min pf

-
Yep også her

-
kan se der er en artikel om at Bøhn storsælger
-
Så den godt. Synes nu vi har ret godt overblik over hvor meget han sælger. Der kommer finansavisen.no nogle gange tæt på yellow press og clickbait.
-
Ja sådan er pressen. Det er ikke Børsen niveau
-
kan i øvrigt se Ennogie begynder at bevæge lidt på sig

-
hmm, "Bronte Capital Management" er gået under 0.5% short
-
-
håber flere følger efter

-
Nåååå der var så en der blinkede.....
-
De får så hjælpe af Bøhn til at lukke billigt
-
ja desværre
-
Der skal dog lukkes en del flere end hvad Bøhn har.
-
Hvis nu Bøhn var smart så prøvede han at række ud til shorterne og lave en deal. Det er også sådan han får mest for de akt
ier han vi sælge -
ja, bestemt.
-
mht. Bronte capital, behøves de jo kun at have afviklet nogle tusinde indtil videre for at gå under radaren
-
så ikke sikkert de har tilbage købt alverden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind