Aktiesnakken — Januar 2022
-
SMA200 er lige gået op igennem SMA50. Den kan få den til at trende op i dag.
-
...hvis shorterne holder sig i ro
-
Så kan der shoppes under 30. Alle mine købsbud blev realiseret direkte på budsiden så lad vær med at købe direkte.
-
Mht. KB som jo ikke er investor
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/01/13/7801861/kjetil-bohn-storselger-quantafuel-og-hamstrer-taperaksje Det er Kyoto der refereres til. -
Det er <nok> Kyoto ...
-
Det er nok ... skulle der have stået
-
Fin justeret mit 2024 target til 300 nok. Opdatere igen efter årsregnskab når der er bedre info
Nuværende kurspotentiale 1000% på 2-3 år. Lyder af meget, er der noget jeg har overset ? https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/boards/100123_Skaermbillede_2022_01_13_185146_300nok.jpg -
Top tjanst tak. Det var også deromkring jeg håbede på.
Er der taget højde for at UK siteS nu er 100% eget. Dvs. udbyttet fordobles. -
Gennembrud i plastsortering: Kan se forskel på 12 typer plast - TekniskFOKUS
For første gang nogensinde kan man nu se forskel på en lang række plasttyper og dermed sortere plast efter kemisk sammensætning. Dette er absolut banebrydende for at øge genanvendelse af plast. Teknologien er allerede testet i pilotskala og bliver implementeret på industriskala til foråret 2022. Plast er – modsat den gængse opfattelse – på ingen […]
TekniskFOKUS (www.tekniskfokus.dk)
-
gammel case study, men ny for mig: https://uia.brage.unit.no/uia-xmlui/handle/11250/2779146?fbclid=IwAR1JtD4pWH7YuKE6arX3UEzPFs_cnJh3j7DPdBg4M_x7pVlh4KmqbEMIxr8
-
Der er nogle gratis dage med tradermuligheder lige nu. Men fra omkring tirs/onsdag vil jeg umiddelbart tro den stille og roligt stiger op mod POC. For første gang ved vi nemlig præcis hvilken dag
forsøget startede -
Jeg tror ikke på man skal regne UK sits for 100%. Der kommer en 50% partner ind som på alle de andre fabrikker
. Esbjerg er jo også pt ejet 100% -
Munchi vi drøftede den kamerateknologi for nogle dage siden. Jeg så i princippet gerne at QF opkøber patenterne bag
-
QF vil helt sikkert kunne få stor gavn af den teknologi
-
Plastix er værdisat til 194 mio ultimo 2020. Det kan QF sagtens købe
-
Ja okay det kan der være noget om. Men kan se jeg mangler at værdisætte 2024 pipelinen så hvis de har 5-6 projekter mere i 2024 skal der vel indregnes ca. 10 nok per fabrik. Man skal nok regne med de for 2 nye ordre per år så 6 fabrikker mere oveni a 10 kr giver 2024 target på total 350 nok
-
Har set analytikere værdisætte hver ny fabrik til 20-30kr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind