Aktiesnakken — Januar 2022
-
next step
-
Så bliver det sq tight at nå til 23 vil jeg mene
-
Bemærkede i øvrigt også i dagens præsentation, at der stod i norden vil de have sorteringsanlæg. I Norden. Ikke blot Esbjerg. Så det kunne også tyde på flere fabrikker
-
Nu kender jeg jo ikke Hollandsk miljølov. Men i Dk skal der søges på ny hvis man vælger at udvide en fabrik udover det der allerede er givet tilladelse til. Og det er ikke en hurtig sag
-
Vil blive overrasket hvis ikke det samme er gældende i Holland. For det er jo en ny risiko og mange ekstra kemikalier der introduceres
-
Men som nævnt vil det nok kunne gå hurtigere hvis det er på sådan en giga stor kemigrund hvor der er meget langt til nærmeste naboer
-
Discover Agidens' success stories and client highlights | Projects
Discover Agidens' success stories and client highlights, showcasing our innovative approach to industrial processes.
Agidens (www.agidens.com)
-
160.000t plast...... Der hvor jeg arbejder var det tæt på at ende med en sagt fordi der var ganske få kg plast havnet i naturen. Der skulle lange redegørelser til hvordan det kunne ske og vi skulle fortage foranstaltninger der sikrede det ikke kunne ske igen. Det blev ret dyrt
-
ende med en sag
-
altså miljøsag
-
men vi fik naturligvis helt styr på det igen
-
-
Ja det er kææææmpe anlg. Der bliver det største tilsvarende anlæg i DK meget lille sammenlignet med det der
-
Så er det bare med at finde 40.000m2 space

-
Med let adgang for 40 lastbiler i døgnet
-
ETA Terminal & Euro Tank er begge VTTI, og de har masser af plads på kartet: https://www.google.com/maps/place/ETA+Terminal+-+Benzolweg/@52.4098575,4.8410394,1873m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47c5e371dff289e5:0xc640336097af7f02!8m2!3d52.4086846!4d4.839706
-
Svært at se om der er nok sammenhængende m2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind