Aktiesnakken — Januar 2022
-
Så lige som faldet den anden dag var fortjent, så vil jeg også mene stigningen i dag var det.
-
Ja der skal være meget mere styr på den del på de store fabrikker. Det ser dog ud til at netop de store fabrikker har en stor buffer mellem shredder og reaktorene. Så de kan fortsætte med at køre selvom shredder f.eks skal skiftes ud
-
Nej det er præcis som du skriver. De laver blot fler identiske linjer som i Skive. Dermed er det meget mere simpelt at skalere op. Mindre risiko
-
Så hver linje kan klare 5.000 tons. I Esbjerg bliver der 16 linjer
-
Det er også samme koncept andre i branchen benytter.
-
I det store fabrikker har de som nævnt designet store siloer ind efter shredderen. Så det burde ikke få samme indflydelse. Dertil vil jeg ogå anage at de har flere shredders i samme hal. Har svært ved at se en kan følge med
-
og velbekomme
-
Jeg er så med på den gyngende "båd" igen. Synes projektet er enormt spændende udfra et økonomisk og miljøvenligt perspektiv. Ud over S/L giver jeg dem til udgangen af måneden for at opnå POC. Ellers er jeg ude igen. Ligeså gode de er at lave partner-deals og future projects ligeså gode er de til at skuffe egne opstillede forventninger.
-
@troldmanden, tror ikke der er indleveret en ansøgning for Amsterdam. 2 dage efter at Sunderland ansøgningen ble leveret, kom der en børsmeddelelse. Er der kommet en børsmeddelelse om Amsterdam? Vi skal nok først have PoC.
-
Bøhn skulle ultimo året bruge penge til et nyt selskab han var på vej ind i. Om det er yderligere dertil ved jeg ikke. Men han er ikke i loopet mere. Men et løftet øjenbryn giver det da
-
Han har i øvrigt flere gange solgt meeeeeget klodset.
-
Tydeligt manden ikke har forstand på aktier
-
I know Reserven. Men hvis ikke der allerede er indlevet, så kan jeg ikke se hvordan de skulle kunne nå det til 23
-
De skal i gang med at bygge senest til sommer for at nå det!
-
de regner med 5-6 Q til at bygge en fabrik
-
Og så bruger man nok 6-12 mdr på at skale den
-
Synes du ikke der er mystisk hvis ikke de har ansøgt og de i dag har sagt 23/24?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind