Aktiesnakken — Januar 2022
-
ahh cool! Mine forældres er også i materialet :-9
-
Hvornår fik han/hun taget op?
-
Hvis du læser mit indlæg i debatten i dag, så kan man se konkturen til noget stort
-
Det var også min vurdering sidst jeg kiggede
-
Ja den er vildt illikvid. Navnet er heller ikke skiftet endnu. Sker først til GF. Derefter vil jeg gene tro det kan gå raskt med kursen
-
80k i omsætningen eller noget, det gider jeg ikke rigtigt
-
Godt at høre fra en glad kunde. Der skal nok være enkelte der ikke er helt tilfreds. Sådan er det vel med alt. Har blot til gode at høre fra sådan en. Har kun hørt lutter positivt feedback på slutproduktet
-
Der er mange der er ekstra glade for taget i disse tider med meget høje elpriser. Så rykker ROI
-
ja det må da give salget et skub
-
Ja alle dem der arbejder indenfor branchen er hvis snart ved at have tomme lagre. Det er jo ikke bare DK hvor prisen er meget høj. Så der er knald på aktiviteterne
-
fedt
-
Hvordan det helt præcis går i ennogie ved jeg ikke. Men kan læse div steder om presset fra henvendelser til også alm solcelle montør
-
Og nej det er ikke en direkte anbefaling til at købe Ennogie

-
Det giver godt mening. Nej der skal lidt mere fut i aktien rent omsætningsmæssigt før jeg kigger nærmere på den

-
Tror roadshow var planlagt før "nedbruddet". Men de skal selvføligelig tale det ned, og hvis der noget positivt at meddele (f.eks at problemet er fixet), vil jeg tror de også melder det ud.
-
Tænker ikke der som sådan kommer noget positivt. Det skal jo sendes ud via FBM. Så ja de vil helt sikkert prøve at give ro i maven til analytikere og investorer. Forhåbentligt kan de fortælle lidt mere om hvad der gik galt. Og hvor længe de skal bruge på at fixe det
-
Hvis først de kan fortælle hvornår de forventer at være klar til drift igen, så starter en ny kl. Men det er nok også lidt det de gerne vil undgå. Af erfarring....
-
ja

-
Nå, men det ser ud til vi får et hæderligt (grønt) luk på børserne i US i dag (selv PureCycle er oppe med 3%).
Og efter 6 dage i rap med fald til QF (-20%) må det være tid til lidt konsolidering i morgen.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind