Aktiesnakken — Januar 2022
-
måske en af dem er for optimistike så

-
Som jeg skrev i går så tænker jeg ikke de har haft ret meget fokus på alt det trivielle ved linjen/fabrikken. De har haft fokus på hjertet i maskinen. Og den del ser det jo ud til de har estimeret rigtigt. At deres nye løsning virker. Det udenfor burde nu være relativt simpelt.
-
Det koster på tilliden osv. Men sandsynligheden for det lykkedes mener jeg er øget
-
Men jo de skal have tæsk når det mislykkedes igen igen
-
Dem med ekstra frie midler er så dem der kan udnytte faldet til at same billigt op. Den må sige mindst 50% herfra ved POC
-
som vel ligger 2-3 uger fremme
-
Vil bliver forhåbentligt en del klogere i løbet af i morgen
-
Ja nok ikke meget, men lidt og håber da at vi kun skal 2-3 uger frem, det blot det med historien gentager sig lidt for mange gange
-
Ja men det er også væsentligt at se på hvad der er årsagen dertil.....
-
Jeg er "kommet til" at øge min stake med godt 20% under det her fald
-
Tog lidt ekstra her til sidst, men ikke sikker på det var klogt. Kan godt se den falde mere endnu, specielt hvis der går 3 uger
-
Og
enig mht. årsagen ser ikke slem ud. -
tror nu de fleste vil give dig ret i at hypen har været for voldsom
-
Jamen det er jo stort set mit eget take på det pensionisten. Den kom aaaaaaalt for højt op der i 2020. Også derfor jeg ikke mener man bare kan benytte den kurs til at sige den kommer op i det samme ved poc
-
Jeg købte de første aktier i dagene efter de missede poc i q2. Til 32 xx
-
Det lejde har været meget mere fornuftigt om man vil. Selvom det faktisk stadig er i den dyre ende
-
Men det er også fordi casen er SÅ vild his først de lykkedes med POC
-
Men der skal jo også være upside efter POC. Det var der ikke da den allerede var i kurs 70-80 for halvandet år siden
-
den var jo godt hjulpet på vej af analytikernes kursmål også
-
ddb havde en meget grundig analyse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind