Aktiesnakken — Januar 2022
-
Jeg tænker ikke der går mere end 1 dag eller 2 før de er i gang med næste forsøg, ellers kunne de jo heller ikke fastholde deres forventning om de 12.000 ton ?
-
Yes. Det var blot forklaringen hvorfor den ikke falder >10% i dag. En stor del af korrektionen for POC stigningen skete
allerede i Fredags. -
Ahh fordi de bliver forsinket et par uger så ændre de ikke meget i forhold til de 12.000
-
De har jo trods alt også testet 2 af linjerne nu. Så mindst 2 linjer er nu opgraderet. Det betyder også scale kan gå hurtigt når først feedstock linjen virker igen
-
Regner med vi på onsdag/torsdag får en del flere info
-
Jeg mangler stadig at købe min ekstra beholdning. Lure løbende på om jeg skak fortsætte med at fiske nede under 29 eller de skal plukkes heroppe i 30érne. Noget som jeg jo egentligt ville have været fint tilfreds med sidste uge
-
Det kunne godt ligne en shorter der lige smed en stak ned igennem der.
-
Ja det er altid det store spørgsmål hvornår man lige skal slå til. Lige nu er jeg glad for at have købt op i 30,2 men kan være jeg sidder i morgen eller senere i dag og fortryder

-
Jeg fulgte ikke lige med de minutter der troldmanden. Hvad blev der smidt?
-
Godt i at de var de første til at dække nyheden om Pareto Securities
roadshow -
på onsdag
-
Der blev droppet godt 30k ned. Så ikke noget voldsomt. Men det skete da bud lige kom over 31. Så blev den i et hug kørt ned i 30,78
-
Ja okay kunne god tyde på du har ret i det så, de vil helst ikke have den over.
-
stadig ingen ændringer i short
-
Kan se jeg fik en portion mere i 30,06. Flyttende min ordre op fra høje 28ér til lave 29ér plus l 30,06
-
Der blev lige dumpet et pænt antal ned
-
Nå meget passende. Solgte i dagens åbning og købte i dagens luk. Nu har jeg reelt det antal jeg gerne vil have. Så evt nye tradet bliver primært brugt til at trække penge ud
-
Lukke med et fald på 9,5%
-
Det synes jeg egentligt er meget passende på dagens meddelelse. Som er og var en ny forsinkelse. Shorterne vil nok forsøge at lave lidt mere uro de kommende dage
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind