Aktiesnakken — Januar 2022
-
Det passer jo ikke det der. Der er IKKE kommet nyheder i dag som overgik markedet forventninger.
-
At FIT og Pareto ligefrem havde forventet en positiv kursreaktion har jeg godt nok svært ved at se.
-
Jeg bryder mig ikke om når man ikke kan kalde en spade for en spade
-
Nope. Men omvendt har han lavet den blog af en grund, og det er for skabe traction omkring hans investeringer, så man må jo bare læse den i det lys.
-
Så nu har vi svaret hvorfor aktien åbnede i plus. Der var noigle der sendte investor update ud hvor de direkte nævnte de forventer den stiger på dagens nyhed. Det er vitterligt mig ubegribeligt
-
ja plus den nyhed på TDN direkte som sagde at 2 linjer kørte
-
det gør jeg også DT. Har flere gange spurgt ham om lidt forskelligt
. Han svare ikke på det -
ja, har noteret det.
-
Der er bestemt positive elementer i dagens melding. Men når mere eller mindre alle havde regnet med/håbet på POC her inden onsdag, så kan det ikke andet være et hak i tuden
-
Nej det er naturligt, men igen holder den sig over 30 ser jeg det som et rimeligt og naturligt fald. Tror stadig ikke den går under 30, måske endda vi ender over 31 hvis vi lige kan bryde den 30 mur
-
Ja den har swinget mellem 30,20-30,98 i lidt tid. Så der er en af fløjene der skal agere lidt mere for den kommer ud af range.
-
Det er øv at der nu går nogle uger/måneder igen. Så må vi så håbe den er der næste gang ! (ligesom sidste gang...)
-
Shorterne kan godt li den her usikkerhed. Og ofte har de ikke været særligt synlige på nyheder. Særligt positive nyhder. Så sætter de mere ind 1-2 dage senere når volume er faldet
-
ja, jeg har heller ikke travlt med at købe endnu
-
Daytrader, jeg er rimelig sikker på vi ikke skal vente måneder på nyheder denne gang
en uges tid måske så skulle der gerne være nyt igen. -
ja det er nok sat lidt på spidsen ... men man er vel QF aktionær

-
- så man er vant til at tidsplanen skrider lidt.
-
Husk den allerede tog det første hug på 10% ovenpå usikkerheden i Fredags. Fra 36 til 30 er noget af et swing som gør at den virker ret billig lige nu taget FBM positive aspekter i betragt.
-
Hvis den holder sig i den fine optrendskanel den ligger i, så skal den vel gerne lukke over 30,5 ca
-
Haha ja det kan du have ret i, men husk nu der stadig var en del positive aspekter i denne meddelelse (udover den trælse lille del med ingen POC endnu)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind