Aktiesnakken — December 2021
-
fik nappet lidt ekstra i 29,3 .. men skal undre hvis vi skal ned i 27-28, der er jo ingen købere næsten og en sælger der meget gerne vil sælge ned (skræmme). Men det plejer jo at vende efter sådanne nogle dage med 10%-12%'s fald
-
skal IKKE undre*
-
Ja den fortsætter helt sikkert videre ned. Det gamle mønster er der stadigt
-
Ja os early birds har tanket helt op så der er ikke meget modstand på købssiden. Gad godt se en uforventet Hot comissioning pressemeddelelse med lidt kød på benet
.
-
ja det ville nok hjælpe lidt på humøret, om ikke andet for en stund

-
Jeg tror ikke de sender en meddelelse ud før de har POC/fejlet POC
-
jeg desværre heller ikke
-
Jeg hælder derfor stadig til der ikke kommer flere meddelelser i år
-
Dette fald har godt nok fået min finger på aftrækkeren igen! Overvejer kraftigt at supplere yderligere op. Men hvor langt skal vi mon ned for at time det bedst muligt. Hmm
-
Nok ikke medmindre der skulle være en ny MOU på vej. Lars virker nu til at have lidt mere fokus på pressen end Kjertil. Vi fandt aldrig ud af hvorfor der gik så længe før Dubai MOU blev præsenter
et. -
altså hvis de starter PoC idag eller i morgen, så burde vi jo have nyt i år
-
Det er så blot det jeg umiddelbart hælder til de ikke gør. At de ikke kan nå POC i år. Men jeg vil skam meeeget gerne overraskes positivt

-
Ingen kan time markedet så man sælger på toppe og køber på bunden
-
Du bliver i hvert fald ikke populær af at have ret.

-
Jeg går typisk kun efter de 3-6% swing. Det lavede jeg også i går. Det kan så godt være at jeg kunne have købt yderligere 3-4% billigere fordi den er fortsat ned. Men det røre mig ikke. For akkumulerede ca 3% flere aktier i går ved trad på 50% af mine QFer
-
Jeg tror vi får den i år, med mindre de har ændret varigheden til 14 dage. De har tydeligt kommunikeret at forventet opstart på POC midt december, og hvis de skal køre i en uge, er der plads til en eller 2 omstarter
-
Ahhh det har de netop ikke. Kommunikeret opstart POC medio dec. Det er hot test de har. Og de har ikke fortalt noget om hvor lang den er. Der er jo netop også en årsag til de har sagt omkring årsskiftet og ikke inden udgangen af året.
-
Medmindre de har opfundet en anden test mellem hot comission og POC sår er det, det de har kommunikeret:
-
"One line is currently being warmed up to commence hot commissioning, where key
processes and the interaction between them are tested at operating temperature.
The first feeding of plastics is planned around mid-December." -
Når de fylder plastic i, efter hot comissioning så er det jo fordi de starter POC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind